واحد گشت از جمله مراکز معتبری است که امکان سرویس اتوبوس دربستی بهشت زهرا را برای افراد فراهم می سازد. اتوبوس به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل ایاب و ذهاب گروهی به شمار می رود. گزینۀ مناسبی جهت ترددهای درون شهری و برون شهری برای مجموعه های مختلف می باشد. مراکز خدمات واحد گشت به دلیل برخورداری از ناوگان اتوبوسی ایمن در کنار پرسنل مجرب، تلاش می کنند که شرایط مناسبی جهت اجاره اتوبوس دربستی با قیمت ارزان مهیا سازند.

واحد گشت تهران یکی از قدیمی ترین مراکز  مجرب در حوزۀ تأمین سرویس حمل و نقل گروهی به صورت خصوصی است. این مجموعه با استخدام رانندگان مجرب و اتوبوس هایی با ظرفیت های بالا همراه با امکانات تفریحی و سرگرم کننده، همواره در صدد برای ارائه بهترین سرویس ایاب و ذهاب به مشتریان می باشند.

سرویس دهی واحد گشت

مراکز واحد گشت به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ ارائه خدمات ایاب و ذهاب در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. به واسطۀ چنین مجموعه هایی می توان اتوبوس دربستی تهیه نمود و از آن جهت حمل افراد به صورت گروهی استفاده نمایند. در این صورت می توان سفری ایمن برای گروهی از افراد مهیا نمود.

اجاره اتوبوس دربستی و واحد دربستی فرصت مناسبی برای برخی از مؤسسات، شرکت ها، مدارس و غیره می باشد. به واسطۀ امکاناتی که مجموعه های واحد گشت در اختیار مشتریان خود می دهند، می توانند سرویسی مطمئن برای پرسنل اداری، سرویس دانش آموزان و دانشجویان، وسیله ایاب و ذهاب گروهی جهت اجرای مراسم تشریفاتی و غیره فراهم آورند.

شرکت های واحد گشت با تأمین اتوبوس مطمئن همواره تلاش می کند خدماتی مناسب به مشتریان خود ارائه دهند. استفاده از رانندگان مجرب و خوش برخورد از دیگر وظایف مجموعه های واحد گشت به شمار می رود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت خدماتی که توسط واحد گشت تهران به عموم افراد ارائه می شود، می توانید با واحد سرویس دهی این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()