تناسب اندام برای همه افراد مخصوصا خانم ها بسیار اهمیت دارد. ورزش کردن علاوه بر این که برای سلامتی بسیار مهم و مفید است، برای رسیدن به اندامی ایده آل هم اهمیت زیادی دارند. خیلی از افراد مخصوصا بانوان برای ورزش کردن زمان کافی ندارند برای همین اکثرا ترجیح می دهند که برای خانه وسیله ای ورزش بخرند. بهترین گزینه ومناسب ترین وسیله می تواند تردمیل خانگی باشد. برای اینکه فواید و ضررهای  خرید تردمیل خانگی آشنا شوید، تردمیل آنلاین را همراهی کنید.

آیا تردمیل خانگی ضررهایی هم دارد؟

نه تنها تردمیل خانگی بلکه هر وسیله ورزشی در کنار تمامی فوایدی که برای بدن دارد ضررهایی را هم به بدن می رساند. از ضررهای تردمیل هم آگاه شوید.

آسیب به بدن

اولین آسیبی که تردمیل می تواند به بدن وارد کند آسیب به زانوها است. زانوها نقطه ای از بدن هستند که بیشترین بار وزن بدن را تضمین می کنند. وقتی مدت زمان طولانی فشار مداومی به آن واردشده یا در مدت زمان کم فشار زیادی به زانوها تحمیل شود، دچار تغییراتی شبیه به آرتروز می شوند؛ یعنی غضروف آن ساییده می شود و در و مشکلاتی حرکتی برای فرد ایجاد می کنند.

دومین آسیب تردمیل به بدن آسیب به قسمت تحتانی بدن است اندام تحتانی از جمله ران و پشت ران و ساق پا مورد آسیب قرار می گیرند. این آسیب به دلیل کار کشیدن زیاد از این گروه از عضلات است.

سطح شیب دار

بیشترین ضرری که میتواند خرید تردمیل خانگی به بدن افراد وارد کند به دلیل استفاده غیر اصولی از سطح شیب دار است. بنابراین سعی کنید از سطح شیب به درستی و در زمان های کم استفاده کنید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()