اهمیت استفاده از تردمیل باشگاهی

تردمیل دستگاهی موثر برای بازسازی ماهیچه ها است که امکان پیاده روی و دویدن را در باشگاه برای ورزشکاران مهیا می کند. خرید تردمیل باشگاهی منجر به خوش فرم شدن هیکل به صورت یک دست و موزون بدون هیچ عارضه ای می شود.

بسیاری از مربیان ورزش پیشنهاد می کنند که قبل از ورزش با 20 دقیقه راه رفتن روی تردمیل باشگاهی بدنشان را گرم کرده و سپس بعد از آن حرکات ورزشی را شروع کنند.

انواع تردمیل باشگاه

تردمیل باشگاه به طور عمده بر حسب منبع انرژی مورد استفاده به دو دسته تردمیل بدون موتور و تردمیل برقی تقسیم می شود. تردمیل های مکانیکی توسط حرکت و نیروی پا ورزشکار کار خواهند کرد. در واقع این نوع از تردمیل ها برای حرکت از انرژی برق استفاده نمی کنند. فشاری که توسط پاهای ورزشکار به تردمیل وارد می شود موجب حرکت تسمه آن شده است. هر چه که ورزشکار تندتر راه برود و نیروی بیشتری به تسمه وارد کند تسمه با سرعت بیشتری حرکت می کند.

این نوع از تردمیل علاوه برسبک بودن نسبت به تردمیل های برقی جای کمتری را به خود اختصاص می دهد. تردمیل های بی موتور با وجود مزیت های فراوانی که دارند امروزه در باشگاه ها بسیار مورد استفاده قرار نمی گیرند. جالب است بدانید که علاوه بر صرفه جویی در فضا، عدم مصرف برق و در نهایت صرفه جویی در هزینه خرید تردمیل ها سرو صدای کم تری دارند و به چربی سوزی بیشتر بدن منجر می شوند. عمر این گونه از تردمیل ها نسبت به تردمیل های برقی نیز بیشتر است.

تردمیل های باشگاهی غالبا برقی هستند. این تردمیل ها برای انواع افراد با وزن های مختلف طراحی شده اند. این نوع از تردمیل ها مجهز به صفحه نمایش، موتور قوی و بدنه فولادی یا استیلی هستند که با کمال افتخار باید اعلام کنیم که فروشگاه تردمیل آنلاین انواع مختلف آن ها را با قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر ارائه می کند.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()