ویژگی تردمیل در فروشگاه هایپرجیم

شاید در نگاه اول تردمیل یک وسیله پیش پا افتاده جهت دویدن و به قولی ورزش کردن باشد، اما انواع تردمیل می تواند کاربردهای بسیار متفاوتی را برای شما انجام دهد. این دستگاه با توجه به آیتم های نصب شده روی ان می تواند در انتخاب ها، تفاوت ها را رقم بزند.

تسمه

شما در این محصولات تمایزی به نام ابعاد نوار نقاله یا تسمه را مشاهده خواهید کرد. این محصولات برای تمامی افراد قابل استفاده است. تردمیل هایی با داشتن طول 120 تا 150 سانتی متر باعث می شود که شما بتوانید به راحتی و بدن توجه به قد، محدودتی را قائل نباشید. طول این نوارها هیچ ربطی به کاهش کیفیت نخواهد داشت.

محصولات دارای جنس درجه یک و کاملا تست شده هستند. شما با حرکت روی آن کشش کافی را احساس خواهید کرد که هیچ گونه مشکلی را برای زانوی شما به وجود نخواهد آورد.

مورد مهم دیگر در این تردمیل ها عرض نوار است. بلند قد یا کوتاه قد، پا باز یا پا جمع، برای هر نوع آدمی پاسخی وجود دارد.

در این کالا شما عرضی معادل 38 تا 50 سانتی متر را تجربه خواهید کرد که در انتخاب دستگاه بسیار قدرت مانور برای شما به وجود می آورد.

صفحه نمایش

یکی از مجموعه وسایلی که می توناد در قیمت و مدل ها تفاوت ایجاد کند، مدل صفحه نمایشگر و میزان حساسیت آن است. این وسیله می تواند اطلاعات گوناگون که توسط دستگاه محاسبه می شود را برایتان نمایش دهد. در کنار این موارد شما می توانید از طریق آن دستورات گوناگون را عملی سازید.

ساختار فیزیکی

حالات دسته شاید برای نگاه و زیبایی نظر شما را جلب کند، اما بعدها کارایی را به رخ خواهد کشید. همانطور که محل و میزان تعبیه جا برای بطری یا اقلام دیگر کاربردی خواهد بود. تردمیل فروشگاه آنلاین تردمیل با تنوع در دیزاین، توانسته است پاسخگوی هر نوع مشتری باشد تا بتوان بر ان تکیه کرد.

توانایی سفارشی سازی و اجرای تعهدات مطابق خواسته فردی نکته حائز اهمیت دیگر است.

سرعت نامحدود تردمیل

دستگاه های تردمیل ، در کنار وسیله ای برای سلامتی می تواند ابزاری برای سنجش حرفه ای بودن شما باشد. این دستگاه ها در این فروشگاه با توجه به خواسته شما از سرعت کاملا دستتان را باز خواهند گذاشت.

سرعتی معادل 15 کیلومتر بر ساعت برای بسیاری از ورزشکاران نیمه حرفه ای کاملا راضی کننده است.

موتور

گیربکس های به کار رفته در این دستگاه باتوجه به سرعت و ابعاد نقاله می تواند شامل توان 1 تا مراتب بالاتر باشد. ظرفیت تحمل وزن نکته دیگر خواهد بود که در این پارامتر تاثیرگذار است.

عدم تمایز

این فروشگاه بین تمامی محصولات و از هر برندی، تمایزی را قائل نخواهد شد. علت این موضوع در بیان صادقانه برای بهترین خرید تردمیل باشگاهی توسط شما است. نگرانی از بابت خرید نداشته باشید. هیچ محصولی برتری محسوسی ندارد مگر اینکه ویژگی های ذاتی آن، باعث این تمایز شود.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()