خصوصیات بهترین تردمیل ها در هاپر جیم را بدانید

اکثر تردمیل ها ویژگی های خاصی دارند که میتوانند تجربه ورزشی خوبی همراه داشته باشند و در فرد ایجاد انگیزه کند. با در نظر گرفتن علایق شما در مورد خرید تردمیل به برخی از خصوصیات مهم می پردازیم که هنگام خرید انواع تردمیل باید به آن توجه کنید.

موتور

یکی از اساسی ترین شرط برای خرید تردمیل میزان قدرت موتور آن است. قدرت موتور تردمیل بر حسب اسب بخارHP یا اسب بخار پیوسته  CHP توصیف می شوند. قدرت موتور به شما نشان می دهد که چه میزان تردمیل می تواند به طور مداوم کار کند و از همه مهم تر توانایی تحمل چه وزنی را دارد. بنابراین برای خرید وزن افرادی که قرار است از این تردمیل استفاده کنند و میزان کارایی که نیاز دارید را مورد بررسی قرار دهید که بتوانید تردمیل با  قدرت موتور مورد نیاز خود را تهیه کنید.

شیب خودکار

تردمیل های شیب دار معمولا با تغییر مسیر شما ورزش را جالب تر می کند. سطح شیب دار تردمیل سه فایده بسیار کاربردی دارد:

  • ورزش را برای مفاصل شما آسان می کنند؛
  • کالری سوزی سریع تری را انجام می دهند؛
  • از تعریف ماهیچه ها پشتیبانی می کند.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه میزان شیب مناسب است؟ معمولا شیب تردمیل برای افراد معمولی بین 10 ، 15 و 20 درصد است. بسته به میزان کالری که دوست دارید بسوزانید شیب را انتخاب می کنید.

ایمنی

توقف خودکار یک ویژگی ایمنی مهم برای بسیاری از خرید تردمیل باشگاهی محسوب می شود. این ویژگی برای خریداران سالمند و حتی برای کسانی که کودکان خردسال یا حیوانات خانگی دارند یکی ار الزامات است. توقف خودکار که توسط یک کلید کنترل شده و در زمان تمرین این کلید با بندی به بدن شما وصل می شود. به هر دلیلی در هنگام ورزش لغزش اتفاق بیفتد، کلید از کار افتاده و تردمیل خاموش می شود.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()