نکات مهم استفاده از تردمیل

در اینجا به پنج نکته‌ای که باید در هنگام استفاده از انواع تردمیل مورد توجه قرار دهیم، اشاره می‌کنیم.

الف) بازو

دوست دارید با این وسیله، کالری بیشتری بسوزانید؟؟ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از بازوهایتان استفاده کنید که ضمن انجام یک تمرین ورزش عالی و حرکت سریع‌تر به برطرف کردن معضلات احتمالی شانه و گردن بپردازد.

ب) فعالیت پاها

طی فعالیت راه‌رفتن آهسته یا دویدن از این موضوع مطمئن شوید که پاشنه پا با سطح دستگاه در تماس است و به صورت پی در پی این برخورد صورت می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود فشار بیشتر روی پای پشتی ایجاد شود.

ج) قرارگیری صحیح وضعیت بدن

در هنگام استفاده از دستگاه، بهتر است به جلو یا عقب خم نشوید و با وضعیت قائم راه بروید. ستون فقرات باید ثابت نگاه داشته شود. سعی کنید عضلات شکم را درگیر کنید. همچنین بخش بالاتنه و باسن در یک راستا باشند. به هیچ وجه قوز نکنید. در نهایت از صاف بودن وضعیت بدنتان مطمئن شوید.

د) بالابودن سر و رو به جلو بودن نگاه

ممکن است برای خواندن و نوشتن یا تماشای فیلم روی دستگاه، شانه‌های خود را خم کنید و به سمت پایین نگاه کنید. در این صورت به شما می گوییم که اشتباه می‌کنید و فعالیت خود را روی دستگاه، دچار نقص و عیب کرده اید. طرز قرارگیری مناسب روی آن، سر به سمت بالا و نگاه رو به جلو است.

اگر بدن شما در زمان فعالیت روی دستگاه در حالت نامناسبی قرار گیرد، می‌تواند مشکلات کمر، گردن، شانه و تنفس را سبب شود.  طی کار با آن سعی کنید در فواصل زمانی کوتاه، با چرخش شانه‌های خود به عقب، از قوز کردن پیشگیری کنید. به سایت مراجعه کرده و خرید تردمیل باشگاهی را انجام دهید.

و) رها کردن دسته‌های تردمیل

در دست گرفتن دسته‌های تردمیل ، شما را از حالت طبیعی و وضعیت مطلوب آهسته راه رفتن یا دویدن محروم می کند. درست است که نگه داشتن دسته‌ها ممکن است سرعت فعالیت شما را کاهش دهد. اما تمرین کنید که دسته‌ها را در دست نگیرید.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()