یکی از جذاب ترین مدل های پوستر دیواری که بسیاری از افراد برای اتاق خواب و سالن نشیمن خریداری می ‌کنند پوسترهای سه بعدی هستند. انواع پوستر های سه بعدی با بهترین کیفیت را شما می توانید از دکورافیس با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنید. توجه داشته باشید که زمان خرید پوستر دیواری سه بعدی باید کیفیت و همچنین طرح پوستر را مشاهده کنید. دکورافیس تمامی طرح های متنوع کلاسیک و همچنین اسپرت را در بین مدل‌ های پوسترهای دیواری به شما ارائه خواهد داد تا خرید مناسب و به صرفه ای داشته باشید.

نکاتی در مورد خرید پوستر دیواری سه بعدی

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید پوستر دیواری سه بعدی باید به آن دقت نمایید اندازه پوسترهای دیواری می باشد. آن دسته از پوسترهای دیواری سه بعدی که اندازه شان بسیار بزرگ است را می توانید برای سالن هایی که متراژ بالایی دارند خریداری کنید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که هر یک از پوسترهای دیواری که در اندازه های بزرگ هستند را می توانید از دکورافیس خریداری نمایید. پیش از خریداری انواع پوستر دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری مشاغل بهتر است که اطلاعات و ویژگی های مربوط به پوسترهای سه بعدی را در سایت اینترنتی دکورافیس مشاهده کنید.

قیمت پوستر دیواری سه بعدی به نسبت به بسیاری از دیگر پوسترهای دیواری بیشتر است. به طور کلی شما در صورتی که می خواهید پوسترهای دیواری سه بعدی را خریداری کنید باید هزینه بیشتری کنار بگذارید. دکورافیس برای خرید پوستر دیواری سه بعدی هزینه زیادی از شما دریافت نمی کند. بر همین اساس زمان خرید پوستر دیواری سه بعدی از این فروشگاه هزینه زیادی پرداخت نمی ‌کنید. مدل های بسیار زیادی از پوسترهای دیواری سه بعدی در این فروشگاه وجود دارد که هر یک از آنها با دکوراسیون های متنوع هماهنگ می شود و جذابیت دکوراسیون داخلی را افزایش خواهند داد.

 فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()