ورزش کردن در محیط منزل را دوست دارید؟ آیا دلتان نمی خواهد در کنار کارهای روزانه زمان کوتاهی را به ورزش کردن اختصاص دهید؟ بهترین راه برای ورزش در خانه تردمیل خانگی است. این دستگاه به شما کمک می کند در هر شرایطی که هستید در خانه به ورزش کردن، بپردازید. در ادامه مارا همراهی کنید که متوجه شوید خرید تردمیل خانگی می تواند چه تاثیراتی در بدن داشته باشد.

با تردمیل خانگی ورزش کنید

تجربه ورزش  با تردمیل خانگی می تواند لذت بخش باشد؛ زیرا در هر شرایط همراه شما است و به راحتی می توانید ورزش کنید. در کنار این ورزش تاثیراتی هم در  بدن دارد که شامل:

قلب و عروق

با خرید تردمیل می توانید تمرینات قلبی و عروقی خوبی انجام دهید. زمانی که بر روی تردمیل راه می روید گردش خون بالا می رود و قلب خیلی سریع تر خون را پمپ پاژ می کند. با بالا رفتن ضربان قلب و گردش خون علاوه بر کالری سوزی بالا سلامت بیشتر قلب و عروق را نیز به همراه دارد.

تقویت ماهیچه همسترینگ

تردمیل خانگی علاوه بر آب شدن قسمت های مختلف بدن می تواند ماهیچه های همسترینگ( پشت ران پا) و چهار سر ران ( جلو ران) را نیز تقویت کنید. زمانی که روی تردمیل راه می روید این قسمت های بدنتان بیشترین فعالیت را دارند. اگر دوست دارید این قسمت ها از بدن بیشتر لاغر شوید یا این قسمت ها را عضلانی تر کنید بهتر است از شیب تردمیل استفاده کنید.

با بالا بردن شیب تردمیل  در مدت زمانی می توانید ماهیچه های همسترینگ چهار سر ران را ماهیچه ای و خوش فرم کنید.

تقویت ماهیچه باسن

زمانی که از تردمیل خانگی استفاده می کنید ماهیچه های باسن نیز درگیر ورزشتان می شود و ورزش را همراهی می کند این عمل باعث می شود که چربی های اضافی این قسمت از بدن نیز بسوزد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()