قیمت پوکه معدنی بر اساس پارامترهای متعددی همچون سایز، کیفیت و محل استخراج پوکه بستگی دارد. پوکه معدنی در سایزهای مختلف فرآوری شده و عرضه می شوند، تا کاربری لازم را داشته باشند. به عنوان مثال پوکه معدنی عدسی دارای ابعاد 10 الی 15 میلی متر است و کاربرد آن بیشتر در امور ساخت بلوک های بتنی سبک است. این در حالی است که کاربرد پوکه معدنی بادامی نیز در امور ساختمانی قابل ملاحظه است ولی از نظر قیمت نسبت به پوکه های معدنی عدسی و نخودی ارزان تر است. پیش از خرید پوکه معدنی ، اطلاع از لیست قیمت پوکه معدنی به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر پوکۀ مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.  

پوکه معدنی رضایی دارای رزمۀ موفقیت آمیزی در حوزۀ تأمین و پخش انواع پوکه معدنی در سطح کشور می باشد. البته فعالیت خود را در شهر سنندج آغاز نموده است و دارای دفتر پخش مرکزی می باشد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پوکه معدنی

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره شد، عوامل تأثیرگذار بر قیمت پوکه معدنی ، ابعاد و سطح کیفیت آن می باشد. در واقع داشتن سطحی صیقلی توأم با حفره های خالی، محبوبیت و کاربرد این نوع سنگ را در امور ساختمان سازی، کشاورزی و غیره بهبود بخشیده است. هدف نهایی از کاربرد پوکه های معدنی در اجرای پروژه های ساختمانی، کاهش وزن سازه های بتنی است و بدین وسیله سطح استقامت و استحکام  سازه نسبت به گذشته افزایش پیدا می کند.

قیمت پوکه های معدنی نسبت به یکدیگر متفاوت تعیین می شود چون سایز و سطح استحکام پوکه بر روی قیمت خرید پوکه معدنی تأثیرگذار می باشد. به طور کلی پوکه معدنی به عنوان یکی از مصالح ساختمانی پرکابرد محسوب می شود و به همین دلیل قیمت پوکه معدنی تأثیر مستقیم بر روی بودجه و هزینۀ اختصاص داده شده به پروژه های ساختمانی خواهد داشت.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()