اهمیت آبمیوه گیری صنعتی و خرید آن از تجهیزات:

با روی کار آمدن آبمیوه گیری صنعتی از فروشگاه تجهیزات می توانید از آن ها در راستای آبگیری هر نوع میوه ای استفاده نمایید. به این سبب برخی از این دستگاه ها توانستند از فناوریی استفاده کنند که شما بعد از گرفتن، مثلاً آب هویج فقط با شستن تیغه های آبمیوه گیری صنعتی بتوانید نوع دیگری از میوه را در آن بریزید و آبگیری کنید و نیاز به درآوردن صافی و غیره نباشد، زیرا در این دستگاهها منبع ورودی و همینطور خروجی آب میوه را از همدیگر تفکیک کرده اند. فروش آبمیوه گیری صنعتی امکان تهیۀ آبمیوه در حجم زیاد را فراهم می کند.سعی کنید از نوعی از این دستگاه استفاده کنید که بتوانید مقدار بسیار بالایی از میوه را در آن بریزید و کوچکترین مشکلی برای دستگاه پیش نیاید و بتواند تفاله ها را جدا کرده و آب کاملاً صاف را به شما ارائه دهد، در غیر این صورت شما نمی توانید مقدار بالای میوه را آبگیری کنید.

 مطلب بعدی سهولت در تمیز کردن دستگاه خود است، باید طراحی این وسیله طوری باشد که به راحتی دمونتاژ و مونتاژ شود تا شما هر دفعه برای تمیز کردن آن مستلزم وقت و زمان زیادی نباشید و بسیار راحت بتوانید آن را تمیز کنیم سعی کنید. در هنگام خرید آبمیوه گیری صنعتی الکتروکار به بدنه دستگاه توجه کنید، دستگاه باید بدنه ای بسیار محکم و جنسی بسیار عالی داشته باشد که در هنگام کار در وزن های بالای میوه دستگاه بتواند به راحتی و در شرایط عالی کار خود را انجام دهد. نکته بسیار مهم که در بالا هم به آن اشاره شد سرویس‌دهی به دستگاه است، هر چقدر هم دستگاه شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد باز هم به مرور زمان مستهلک می شود و باید طوری طراحی شده باشد که تعویض و تعمیر قطعات آن به راحتی امکان پذیر باشد.

بعضی از افراد به دلیل مقرون به صرفه بودن دستگاه دست دوم آبمیوه گیری صنعتی به سمت این نوع از محصولات سوق پیدا می کنند، شک نداشته باشید که دستگاه های دست دوم دچار مشکل هستند و نه تنها کسب و کار شما رونق نمی بخشند بلکه شما را دچار مشکلات هر روزه برای تعمیر خود می‌کنند. پس توجه داشته باشید به خاطر اندکی قیمت پایین‌تر گول چنین تبلیغاتی را نخورید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()