تولید کاغذ دیواری جدید از نظر جنس و طراحی تفاوت های قابل توجهی با کاغذهای دیواری قدیمی دارد که در ادامۀ مقاله قصد داریم به ویژگی هر کدام از آنها بپردازیم. در این صورت بتوانید مناسب ترین نوع دیوارپوش را جهت تزئین دکوراسیون انتخاب و خریداری کنید. فروش کاغذ دیواری جدید در طرح های متنوعی در سطح بازار عرضه می شود. امروزه خیلی از افراد خواستار تغییر در نمای دکوراسیون منزل هستند و این مسئله موجب شده تا تولید کنندگان محصولات دیوارپوش، بتوانند از ایده های خلاقانه و دستگاه های چاپ پیشرفتۀ دیجیتالی جهت چاپ کاغذ دیواری های جدید استفاده نمایند.

فروشگاه رونیا یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات دیوارپوش است که در تهران فعالیت خود را آغاز نموده ولی در سطح کشور قادر به عرضۀ محصولات فروشگاه می باشند.

تفاوت کاغذ دیواری جدید با محصولات قدیمی

مهمترین ویژگی که کاغذ دیواری جدید دارد و موجب تمایز آن با محصولات قدیمی شده است، قابل شستشو بودن آنها می باشد. در واقع محصولات کاغذ دیواری جدید همچون کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری مخمل و پی وی سی از مواد اولیۀ درجه یک ساخته شده اند و مقاومت بالایی در برابر پارگی، ساییدگی، ضربه و خط و خش دارد. علاوه بر آنکه چاپ کاغذ دیواری جدید در برابر تابش نور خورشید به راحتی از بین نمی رود و از دوام بالایی برخوردار است.

نسل جدید کاغذهای دیواری با استفاده از روش های چاپ سیلک اسکرین و چاپ دورانی تولید می شوند که البته روش های چاپ مسطح و کلیشه ای نیز جهت چاپ کاغذهای دیواری مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. متناسب با موقعیت های مختلف می توانید انواع کاغذ دیواری ارزان و گران قیمت تهیه نموده و جهت دیزاین سالن پذیرایی و دیگر قسمت های منزل بر روی دیوار نصب نمائید.

با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی رونیا به سهولت می توانید به صورت اینترنتی  خرید کاغذ دیواری جدید ارزان را در طرح های لوکس و با کیفیت عالی انجام دهید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()