واحد گشت از جمله مراکزی می باشد که امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای افراد مهیا می سازد. مجموعۀ های واحد گشت اقدام به تهیۀ چند دستگاه اتوبوس با برندهای معتبر می نمایند و آنها را در اختیار مؤسسات و افرادی قرار می دهند که قصد سفرهای گروهی را دارند. ارائه چنین خدماتی به افراد کمک می کند که بتوانند با همراهان خود به صورت دسته جمعی به سفرهای درون شهری و برون شهری بروند. مهمترین وظیفه ای که مراکز ارائه دهنده خدمات واحد گشت باید نسبت به آن متعهد باشند، استفاده از رانندگان مجرب در کنار استفاده از اتوبوس های سالم و ایمن بتوانند سفری ایمن برای مسافران فراهم سازند.

واحد گشت تهران به عنوان یک مجموعۀ واحد گشت متعهد فعالیت های خود را در منطقه تهران آغاز نموده است. همواره با هدف جلب رضایت مشتریان در صدد برای ارائه بهترین خدمات به همشهریان خود می باشند. جهت رزرو اتوبوس دربستی و هر گونه پرسش می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید.

ترانسفر فرودگاهی دربستی از طریق واحد گشت

همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، خدمات اصلی مجموعه های واحد گشت ، کرایه اتوبوس دربستی می باشد. مؤسسات دولتی و غیر دولتی می توانند متناسب با نیازی که دارند از خدمات مراکز واحد گشت بهره مند گردند. جهت ترانسفر گروهی از افراد به فرودگاه و یا ایستگاه قطار می توان از از طریق شرکت واحد گشت، اجاره اتوبوس دربستی vip انجام داد و بدین وسیله می توان بدون دغدغه گروهی از افراد را جابجا نمود.

هزینه اجاره اتوبوس دربستی از مراکز واحد گشت به میزان مسافت، نوع اتوبوس و مدت زمان اجاره بستگی دارد. افرادی که قصد برگزار مراسم خاکسپاری را دارند، نیز می توانند با کرایه اتوبوس دربستی، وسیلۀ ایاب و ذهاب مورد نیاز میهمانان خود را فراهم سازند. واحد گشت تهران درباره واحد گشت بهشت زهرا جهت انجام امور تهیۀ وسایل نقلیۀ بهشت زهرا همواره آمادۀ خدمات رسانی به همشتریان خود می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ دریافت خدمات، می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()