ترازوی فروشگاهی از پرفروش ترین انواع ترازوی موجود در بازار به شمار می رود. فناوری ساخت دستگاه های توزین نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و امکان اندازه گیری چندین قلم جنس را برای افراد راحت تر نموده است.

سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، قنادی، خواربارفروشی، میادین میوه و تره بار و ... برخی از اصنافی هستند که نیازمند به خرید ترازوی فروشگاهی هستند. از این رو متناسب با ظرفیت و حجم کار، به راحتی می توانند بهترین برند ترازو را با امکانات پیشرفته و قیمت ارزان تهیه نمایند. البته توجه به خدمات گارانتی و پس از فروش جهت خرید ترازو ضرورت دارد.

محک از جمله برندهای معروف در ساخت دستگاه های توزین در ایران می باشد. شرکت محک در راستای عرضۀ محصولات تولید شده از طریق دفاتر فروش از جمله فروشگاه تراز محک، اقدام به فروش انواع ترازوی فروشگاهی ، ترازوی آشپزخانه و ... در مدل های مختلف می نماید. جهت راهنمایی و مشورت پیش از خرید، می توانید با کارشناسان فروش تراز محک تماس حاصل فرمائید.

قیمت ترازوی فروشگاهی

قیمت ترازوی فروشگاهی بر اساس فاکتورهای متعددی مشخص می گردد که می توان به قابلیت، ظرفیت و جنس بدنۀ آن اشاره نمود. متناسب با حجم کاری که انجام می دهید، امکان خرید ترازوی فروشگاهی ارزان برای عموم مشتریان فراهم می باشد. انتخاب نوع ترازو تأثیر مستقیم بر راحتی اپراتور خواهد داشت. چنانچه به دنبال بهترین ترازوی فروشگاهی هستید، در نظر گرفتن حداکثر ظرفیت و توان ترازو متناسب با سنگین ترین کالایی که اندازه گیری می کنید، حائز اهمیت می باشد. البته داشتن بدنۀ ضد زنگ و استیل نیز از دیگر موارد مهمی هستند که هنگام خرید ترازوی فروشگاهی باید ملاک انتخاب خود قرار دهید.

اگر قصد خرید اینترنتی ترازوی فروشگاهی با قیمت ارزان مانند خرید ترازوی بدون علمک محک و... را دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی تراز محک با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()