تنها دو راهکار برای خرید اتومبیل وجود دارد که می توان به روش نقدی و فروش اقساطی خودرو اشاره نمود. بدیهی است، افرادی که از تمکن مالی بالایی برخوردار هستند، می توانند به صورت نقد خودروی مورد نظر خود را تهیه نمایند ولی افرادی که تمکن مالی کمتری دارند، تنها از طریق خدمات فروش اقساطی خودرو، قادر به خرید اتومبیل می شوند. در ادامۀ پست تلاش می کنیم به برخی از موارد مهم که هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو باید در نظر گرفته شود، اشاره کنیم. بدین وسیله بتوانند با آسودگی خاطر اتومبیل خریداری نمائید.

مجموعۀ آرشا خودرو سال های متوالی است که با تلاش فراوان توانسته در حوزۀ فروش خودرو به صورت نقد و اقساط به فعالیت خود ادامه دهد. این مجموعۀ معتبر با در نظر گرفتن شرایط نابسامان بازار خودرو، همواره مشتری مداری را ملاک فعالیت مجموعۀ خود قرار داده است، به نحوی، خدمات فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط به مشتریان پیشنهاد می دهد.

فروش اقساطی خودرو با شرایط جدید

تعداد اقساط، حداقل مبلغ پیش پرداخت، تعیین نوع ضامن، زمان تحویل خودرو و تحویل سند بنام خریدار از جمله موارد مهمی هستند که ممکن است متناسب با مدیریت هر مجموعه تفاوت های قابل توجهی نسبت به یکدیگر تعیین گردند. از این رو پیش از اطمینان از فعالیت قانونی مجموعه ای، به طور دقیق از کلیۀ شرایط خرید اقساطی خودرو که توسط آنجا تعیین می شود، مطلع گردید.

امروزه باید توجه داشته باشید که اعطای قرارداد رسمی توسط فروشنده لازم و ضروری است و به هیچ عنوان با مجموعه هایی که عقد قرارداد را به تعویق می اندازند، معامله انجام ندهید. ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری، متقاضیان زیادی دارد چون خریدار می تواند حین پرداخت اقساط، از اتومبیل خود نیز استفاده نماید و بیش از پیش رضایت مندی مشتریان را به خود جلب می کند.

برای استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط می توانید با گروه آرشا خودرو هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()