استفاده از هیدرودرمی هاینس یکی از روش های زنده سازی سلول های مرده و جوانسازی پوست می باشد. در استفاده از این روش بعد از، از بین رفتن سلول های مرده، سلول های جدید جایگزین آن ها می شوند. استفاده از این روش سبب می شود که شما یکی از بهترین روش های لایه برداری و جوانسازی و حجم دهندگی پوست را تجربه کنید. هیدرودرمی هاینس برند دکتر پن از بهترین هیدرودرم های موجود در بازار می باشد. فروش هیدرودرمی هاینس و استفاده از آن کمک می کند که چین و چروک ها، لکه های قهوه ای ناشی از آفتاب سوختگی، خطوط ریز و … از بین بروند و در نهایت پوستی شاداب و زیبا برایتان به ارمغان می آورد.

هیدرودرمی هاینس دکتر پن چه مزیت هایی دارد؟

از بهترین مزیت های هیدرودرمی هاینس دکتر پن می توان به آبرسانی دقیق و عالی آن اشاره کرد. استفاده از محلول ویژه ای در هیدرودرمی هاینس دکتر پن سبب می شود قدرتی به وجود آورد که بوسیله آن سلول های مرده از بین بروند و سلول های جدید جایگزین آن ها گردند. همچنین استفاده از محلول آب و اکسیژن در هیدرودرمی هاینس دکتر پن باعث از بین رفتن خشکی پوست و مرطوب و شفاف شدن آن می گردد. اگر در هیدرودرمی هاینس دکتر پن از انواع مواد مغذی و معدنی و همچنین ویتامین ها باعث می شود که خواص درمانی زیادی را برای پوست به همراه داشته باشد. فروش دستگاه میکرونیدلینگ توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

از دیگر مزایای هیدرودرمی هاینس دکتر پن عوارض بسیار کم آن می باشد. به طور کلی استفاده از روش هیدرودرمی هاینس قدرت تهاجمی خیلی کمی دارد و به راحتی می تواند بر روی انواع پوست ها به اجرا در بیاید. باید توجه داشته باشید که هر کسی نباید از این روش استفاده کند. کسانی که به بیماری هایی نظیر صرع، مشکلات قلبی، فشار خون، افراد باردار، دیابتی، کسانی که در بدنشان جسم فلزی به کار رفته و همچنین کسانی که از دستگاه پیس میکر استفاده می کنند نباید از روش میکرودرمی استفاده نمایند.

فروشگاه دکتر پن اسکین

آدرس : تهران - منطقه 7 - میدان سرتیپ نامجو (گرگان) - کوچه فراهانی

تلفن گویا : 71057646-021    واتساپ و تماس : 9533664-0912     واتساپ و تماس : 5929273-0991

 ایمیل : drpenskin2021@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()