اتوبوس دربستی در کنار تاکسی دربستی به منظور ترددهای درون شهری و برون شهری به صورت دسته جمعی و گروهی ارائه داده می شود. همانطور که می دانید اکثر کارخانجات، مدارس، بیمارستان ها و ... جهت تهیۀ سرویس رفت و برگشت کارکنان و دانش آموزان اقدام به  اجاره اتوبوس دربستی می کنند. بدین ترتیب بتوانند وسیلۀ نقلیۀ ایمن جهت تردد درون شهری فراهم آورند. استفاده از این فرصت به افراد کمک می کند که بدون دغدغه بتوانند به محل کار و یا مدرسه بروند. امروزه سفارش اتوبوس دربستی را می توانید از طریق مراکز واحد گشت داشته باشید.

واحد گشت تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ تأمین ناوگان اتوبوس های دربستی VIP، فعالیت خود را تأسیس نموده است و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما همشهریان گرامی می باشد. ارگان های دولتی، خصوصی و عموم افراد می توانند در صورت لزوم اقدام به رزرو اتوبوس دربستی ارزان همراه با رانندگان مجرب و متعهد نمایند.

تهیۀ اتوبوس دربستی با بهترین قیمت

اگر قصد مسافرت گروهی به منظور گردشگری و توریستی دارید، می توانید اقدام به کرایه اتوبوس دربستی نمائید. در این صورت شما می توانید با آسودگی خاطر وسیلۀ نقلیۀ مناسب با ظرفیت بالایی و امکانات رفاهی مناسبی را تهیه نمائید. تعدد شرکت واحد در سطح شهر ممکن است نسبت به گذشته افزایش یافته باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از مراکز معتبر و با سابقه جهت رزرو اتوبوس دربستی استفاده نمائید. در اختیار قرار دادن اتوبوس های دربستی وی آی پی با امکانات رفاهی، سیستم صوتی و تصویری مناسب و صندلی راحتی برای افراد سفری خوش به همراه خواهد داشت. بدین ترتیب مجموعه های مختلف می توانند از این امکانات به بهترین شکل بهره مند گردند. جهت رزرو اتوبوس دربستی VIP ارزان همراه با رانندگان متعهد می توانید از خدمات واحد گشت تهران بهره مند گردید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()