فن تابلو برق از دیگر انواع فن موجود در بازار به شمار می رود. کاربرد فن تابلو برق همچون دیگر قطعات فن، به منظور خنک کردن سیستم های الکتریکی و افزایش طول عمر آنها مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه مصارف عمدۀ فن تابلویی را می توان در ساخت تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و همچنین مجموعه های مختلف مشاهده نمود. طراحی فن تابلو برق در یک قاب در ابعاد و متریال متفاوت صورت می پذیرد. عمدتاً فروش فن تابلو برق با قابل مربع از جنس پلاستیک و یا ورق پی وی سی در سطح بازار رایج می باشد. بدین ترتیب کارخانجات متناسب با نوع کاربری که برای فن تابلویی در نظر گرفته اند، انتخاب و خرید فن تابلو برق را انجام می دهند.

بنیس کمپانی یکی دیگر از مراکز معتبر در حوزۀ فروش انواع فن، هواکش، فیلتر فن، گارد فن، ترموستات، هیتر تابلویی و ... فعالیت دارد. همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

موارد کاربرد و خرید فن تابلو برق

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، علت اصلی کاررد فن تابلو برق، کاهش دمای محیط و تبادل جریان هوای سالم با آلوده و یا با گرد و غبار می باشد. به همین دلیل تا کنون کاربرد گستردۀ انواع فن تابلو برق را در ساخت بناهای سوله، انبارهای ذخیره سازی، محیط های استخر و ... مشاهده نموده اید. البته در ساخت کابین های آسانسور و قطعات کامییوتری، سرویس های بهداشتی و غیره نیز از فن های تابلویی با سایزهای مختلف استفاده می شود. فن تابلو برق AC و فن تابلو برق DC از جمله دسته بندی های اصلی فن تابلو برق به شمار می رود.

به طور کلی هنگام خرید فن تابلو برق توجه به جنس بدنه و پره حائز اهمیت است چون نقش اساسی بر روی طول عمر فن خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع فن تابلو برق می توانید با واحد فروش فن بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()