قیمت دوش و چشم شوی اضطراری بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد. دوش و چشم شوی اضطراری همانطور که از نامش پیداست، به عنوان تجهیزات ایمنی در فضای کسب و کارهای پر خطر مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عبارتی مشاغلی که با مواد شیمیایی در ارتباط هستند، نصب دوش و چشم شوی با اهرم زنجیری دستی و یا پدال پایی یک نیاز محسوب می شود چون به واسطۀ شستشوی محلی که با مواد شیمیایی برخورد داشته، می توان سطح صدمات آنها را کاهش داد.

با مراجعه به سایت شرکت علمینوگستر می توانید پس از رویت مشخصات فنی و قیمت دوش و چشم شوی اضطراری ، تجهیزات ایمنی مناسب را متناسب با فضای آزمایشگاهی تهیه نمائید.

قیمت دوش و چشم شوی اضطراری با اهرم زنجیرۀ دستی

قیمت دوش و چشم شوی اضطراری استیل متفاوت از قیمت دوش و چشم شوی اضطراری گالوانیزه می باشد. ضمن آنکه مدل و میزان ظرفیت مخزن آب چنین تجهیزاتی بر روی قیمت آنها تأثیرگذار خواهد بود.

برخورد بسیاری از مواد شیمیایی با چشم و دیگر اعضای بدن می تواند بسیار خطرناک باشد. از این رو برای کاهش این صدمات، فرد با شستشوی قسمت در معرض آسیب، تلاش می کند سطح صدمات بوجود آمده را کاهش دهد. فروش انواع سمپلر آزمایشگاهی از طریق سایت انجام می گیرد. 

از مشخصات فنی دوش و چشم شوی اضطراری گالوانیزه می توان به داشتن مخزن آب، فاصلۀ کوتاه شیر دوش و چشم شوی با سطح بدن فرد، داشتن چشم شوی ایستاده و یا ای واش با اهرم زنجیر دستی و پدال پایی اشاره نمود. با فعال نمودن دوش اضطراری با زنجیر دستی، آب به طور کامل سطح بدن را فرا می گیرد تا قابلیت خنثی کردن اثر سوختگی و برخورد مواد شیمیایی را داشته باشد.

در حال حاضر اگر قصد بروزسازی تجهیزات ایمنی مجموعۀ خود را دارید، می توانید با مراجعه به سایت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر، لیست قیمت دوش و چشم شوی اضطراری را ملاحظه نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، مناسب ترین مدل تجهیزات ایمنی آزمایشگاهی را تهیه نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()