تولید نایلون شیرینگ سال های متوالی است که توسط برخی از مراکز تولید کنندۀ پلاستیک صنعتی حمایت می شود. شاهد فروش نایلون شیرینگ در سطح بازار می باشیم. پلاستیک شیرینگ دارای خواص ساختاری متفاوتی است که باعث تمایز آن با دیگر انواع پلاستیک رایج در بازار شده است. جهت تولید این نوع نایلون از مواد pvc، پلی اتیلن و پلی افیلن بهره گرفته می شود چون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می توان جهت تولید پلاستیک با دوام و منعطف از مزایای آنها استفاده نمایند. نایلون شیرینگ به طور معمولی مورد استفاده قرار گرفته نمی شود، بلکه باید در برابر حرارت بالا قرار گرفته شود تا بدین وسیله بتوانند کالاها را به حالت وکیوم بسته بندی نمایند. این بسته بندی وکیوم مانند می تواند برای تنها یک کالا و یا پکی صورت گیرد.

جهت سفارش نایلون شیرینگ ارزان و با دوام به صورت چند لایه ای می توانید با شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ تولیدی با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته موفق به تولید پلاستیک های صنعتی با کیفیت گردد و بدین وسیله سهم بزرگی از تولید پلاستیک داخل بر عهده داشته باشد.

مزایای خرید نایلون شیرینگ و موارد کاربرد ان

ذوب مواد اولیه، سرد کردن و تولید رول از جمله مراحل اصلی تولید نایلون شیرینگ به شمار می رود. در این فرایند از دستگاه های تمام اتوماتیک جهت تولید پلاستیک شیرینگ استفاده می شود. جهت تولید فیلم شیرینگ می توان در دو جهت ابعاد نایلون را کاهش داد و سطح دوام و مقاومت پلاستیک را در برابر پاره شدن بهبود بخشید. فروش نایلون حبابدار توسط دریا پلاستیک با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

امروزه خطوط تولید در صنایع مواد غذایی، دارویی، صنعتی و ... مجهز به دستگاه شیرینگ پک تونلی و یا حرارتی دستی هستند که امکان بسته بندی محصولات با نایلون شیرینگ را در مدت زمان کوتاه مهیا می سازد. از دیگر خواص این نوع نایلون می توان قابلیت چاپ پذیری آن اشاره نمود. بدین ترتیب جهت خرید رول نایلون شیرینگ در ابعاد آماده و یا سفارشی می توانید با واحد فروش شرکت دریا پلاستیک ارتباط برقرار نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()