سی بی سی تی دندان از دیگر متدهای تصویربرداری از ناحیۀ فک و صورت به شمار می رود. به طور کلی پیشرفت تکنولوژی شرایط را برای طراحی و ساخت دستگاه های تصویربرداری دندان تسهیل نموده است. همانطور که می دانید نسبت به گذشته تکنیک های تشخیص و درمان اکثر بیماری ها تغییرات قابل توجهی نموده است که در حوزۀ دندانپزشکی نیز شاهد این امر می باشیم. اختراع و به کارگیری از تکنولوژی دستگاه سی بی سی تی دندان توانسته این مسئله را تأیید نماید.

اجرای رادیولوژی دندان و دهان همچون دیگر دستگاه های تصویربرداری با استفاده از اشعۀ ایکس این فرایند را انجام می دهد ولی نحوۀ تابش پرتو به صورت اشعۀ مخرطی است که امکان عکسبرداری عمیق از بافت های نرم و سخت دندان را با دقت بالا و به صورت سه بعدی فراهم می سازد. خدمات سی بی سی تی دندان توسط این مجموعه ارائه می شود. 

در حال حاضر جهت انجام رادیوگرافی سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت کاملاً تخصصی از بروزترین تجهیزات تصویربرداری جهت ارائه چنین خدماتی به مراجعه کنندگان گرامی بهره می گیرند.

مزایای تصویربرداری CBCT

نکتۀ مهم و اساسی که جهت اجرای سی بی سی تی دندان مطرح می باشد، این است که به هیچ عنوان نباید از این تکنیک جهت تصویربرداری دندان بهره گرفته شود. ضمن آنکه هنگام انجام رادیولوژی دندان نیاز است که فرد در ناحیۀ سر و گردن به هیچ عنوان از اشیاء فلزی استفاده نکند تا مانع از ایجاد اختلال در ثبت نتایج تصویربردای سی بی سی تی دندان نگردد. کاربردهای رادیوگرافی سی بی سی تی دندان CBCT بسیار زیاد می باشد که می تواند عاملی مؤثر جهت تشخیص اختلالات مفصلی، پروسۀ درمان ایمپلنت، بررسی بافت های نرم دندان جهت وجود غده و کیست، بررسی وضعیت سینوس ها و مجاری عصبی، وضعیت رشد دندان ها، ریشه دندان، جراحی های ترمیمی و ... باشد.

جهت انجام عکسبرداری سی بی سی تی دندان و دریافت  خدمات سی تی اسکن دندان می توانید به طور مستقیم از طریق مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل اقدام نمائید. در ابتدا به صورت آنلاین نوبت رزرو نموده و سپس در موعد مقرر در محل حضور پیدا کنید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()