فن و فیلتر از جمله تجهیزاتی است که در حوزۀ راه اندازی سیستم های تهویۀ هوا در صنایع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. قطعات فن و فیلتر از اجزای متعددی منجمله پیش فیلتر، موتور کم مصرف، بدنه، پلنوم باکس، تجهیزات کنترل دور موتور و ... ساخته شده اند. عمدتاً جهت ساخت بدنۀ قطعات فن و فیلتر از آلیاژ استیل، گالوانیزه و یا آلومینیوم مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این صورت توانسته اند بدنۀ قطعات فن و فیلتر را در برابر شرایط محیطی ایمن سازند. صنایع مختلف به سهولت می توانند جهت افزایش طول عمر تجهیزات الکترونیکی و همچنین تهویۀ هوای ناسالم با هوای عاری از رطوبت اقدام به خرید فن و فیلتر نمائید.

بنیس کمپانی از جمله مراکز معتبری است که در عرصۀ فروش تجهیزات تهویۀ هوا فعالیت دارد و توانسته به اقتضای نیاز صنایع مختلف، انواع فن و فیلتر IP54 در مدل های مختلف گردد. در این صورت صنایع مختلف به سهولت می توانند مناسب ترین تجهیزات صنعتی مورد نیاز صنایع را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

خرید فن و فیلتر جهت تهویۀ جریان هوای تجهیزات صنعتی

از مزایای مهم سیستم های فن و فیلتر می توان به ظرفیت کوچک آنها اشاره نمود. با توجه به اینکه هزینۀ طراحی و ساخت این نوع تجهیزات نسبت به قطعات هواساز کمتر است و صرفۀ اقتصادی دارند.

مهمترین معیار جهت سنجش عملکرد صحیح قطعات فن و فیلتر، محاسبۀ میانگین سرعت خروجی دستگاه می باشد. در این صورت می توان نحوۀ عملکرد دستگاه فن و فیلتر را تعیین نمود. از دیگر ویژگی های ساختاری قطعات فن و فیلتر می توان به داشتن ورق عایق، عایق ارتعاشات و صوت اشاره نمود. خرید فن تابلو برق را از سایت با بهترین قیمت انجام دهید. 

امروزه کاربرد گستردۀ انواع فن و فیلتر را نسبت به تجهیزات هواساز مشاهده نمود که جهت افزایش راندمان کار ماشین آلات مورد استفاده قرار گرفته می شود و از کمترین مصرف انرژی برخوردار می باشد. جهت سفارش حضوری و اینترنتی انواع فن و فیلتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()