آموزش مجازی بهترین روش جهت ادامه تحصیل محسوب می شود و سیستم آموزش و پرورش در ایران نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است. با گسترش بستر اینترنت و به کارگیری از دستگاه های هوشمند که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، موجب گردیده تا سیستم های آموزشی و فرهنگی به نوعی از این بستر جهت رشد و توسعۀ آموزش در سطح بین المللی بهره گیرند. در همین راستا بیش از 40 سال است که مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها فعالیت خود را در حوزۀ  خدمات آموزش مجازی آغاز نموده و توانسته با تأمین تجهیزات دیجیتالی و الکترونیکی، اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین برای دانش آموزان نمایند و بدین وسیله دانش آموزان مستعد که متأسفانه به هر دلایلی از تحصیل بازمانده اند و یا نمی توانند حضور فیزیکی در مدارس پیدا کنند، شرایط مناسبی جهت ادامۀ تحصیل در اختیار داشته باشند.

علت استقبال از مدارس آموزش مجازی

امروزه بیش از گذشته به مسئله آموزش مجازی بهاء داده می شود چون بستر اینترنت در سطح کشور گستردگی کامل داشته و افراد با در اختیار داشتن گوشی هوشمند نیز می توانند به دنیای مجازی متصل شده و ارتباط از راه دور با دیگران در مناطق مختلف ایجاد نمایند. تأسیس مدارس آموزش مجازی به دانش آموزان فرصتی مجدد جهت ادامۀ تحصیل می دهد. ارتباط میان معلمان و دانش آموزان جهت برگزار کلاس های آنلاین از طریق نرم افزار مخصوص صورت می گیرد که از سوی مدارس آموزش از راه دور برنامه نویسی و در اختیار طرفین قرار گرفته می شود. به واسطۀ این نرم افزار، دانش آموزان می توانند در کلاس آنلاین حضور داشته و به نوعی به فایل های آموزش داده و آرشیوی آموزش مجازی دسترسی داشته باشند.

از مزیت های بزرگ آموزش مجازی می توان به عدم محدودیت مکانی و زمانی اشاره نمود. به عبارتی افراد در هر نقطه از کشور می توانند در دوره آموزش از راه دور شرکت داشته باشند و به تحصیلات خود ادامه دهند. جهت اطلاع از شهریۀ آموزش مجازی در دوره های دبستان و متوسطه می توانید با گروه آموزشی مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()