صاحبان مشاغل جهت معرفی تجارت خود در محدودۀ فعالیتی که دارند اقدام به طراحی و تابلوسازی می نمایند. هدف کلی صاحبان صنایع تجاری، دولتی، فرهنگی و غیره با بهره مندی از اصول تابلوسازی به سهولت می توانند حرفۀ خود را در سطح شهر معرفی نمایند. به طور کلی تبلیغات در یک تجارت از اهمیت بالایی برخوردار است چون به طور مستقیم بر روی جذب مخاطبان تأثیرگذار می باشد. موضوع مهم و اساسی که هنگام سفارش  خدمات تابلوسازی باید مد نظر داشته باشید، ابعاد و سبک طراحی تابلوی تبلیغاتی می باشد. در دهۀ اخیر شاهد تنوع سبک تابلوسازی با متریال متفاوت و با کیفیت هستیم تا صاحبان صنایع به سهولت بتوانند شرایط را برای معرفی و جذب مشتریان مهیا سازند. گروه تابلوسازی تکاور با بهره گیری از نیروی انسانی خبره و توانمند توانسته مجری سبک های متنوع تابلوسازی تبلیغاتی در ایران باشند.

اجرای انواع تابلوسازی تبلیغاتی

اجرای تابلوسازی با متریال متفاوت امکان پذیر می باشد و مراکز تابلوسازی به سهولت می توانند متناسب با نیاز صنایع مختلف تابلوسازی راهنمای اتاق و طبقات ، تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی برجسته، تابلوسازی استیل، تابلوسازی ال ای دی روان و ثابت، تابلوسازی فلکسی، تابلوسازی پلکسی، تابلوسازی پلاستیکی، تابلوسازی رینگی، تابلوسازی اعلانات و ... را داشته باشند. از این رو قیمت تابلوسازی بر اساس جنس و نوع متریالی که در ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تعیین می گردد.

جهت سفارش تابلوسازی با جلوه های نورپردازی شده و بدون نور می توانید از تخصص و تجربیات گروه تابلوسازی تکاور بهره مند گردید. امروزه با تلفیق متریال مختلف و سبک های متفاوت تابلوسازی توانسته اند امکان طراحی و ساخت تابلوی رینگی را متناسب با نیاز مشتریان فراهم سازند. استفاده از یک لایۀ پلاستیکی برای سطح زیرین تابلو، امکان عبور نور را از روی این سطح مهیا می سازد. امروزه مشاغل متعددی متناسب با موقعیت و فضای خالی که در اختیار دارند، می توانند سفارش تابلوسازی ارزان و یا گران را داشته باشند.

تابلوسازی تکاور 

دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28  26  90  55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28  07  92  55- 021

 کد پستی : 469  753  1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()