زغال لیمو یکی از زغال های پرفروش و محبوب در بازار محسوب می شود. همانطور که می دانید زغال مصارف گسترده ای دارد چون عامل آتش زا می باشد که جهت تأمین حرارت مورد نیاز برای طباخی و یا استعمال دخانیات به شمار می رود. جهت تولید زغال لیمو از چوب درختان مرکب استفاده می نمایند که دارای بوی مطبوع هستند. در این پست قصد داریم به صورت حرفه ای به فرآیند تولید ذغال های لیمو بپردازیم و اینکه اشاره ای به عوامل مؤثر در تعیین قیمت زغال ها داشته باشیم. اگر به دنبال خرید زغال لیمو کبابی می باشید، می توانید به واسطۀ مجموعۀ سالار سوز جنوب با قیمت مناسب تأمین نمائید.

مشخه های زغال لیمو درجه یک

از ویژگی های مهم زغال لیمو با کیفیت می توان به این اشاره نمود که دارای دوام بیشتری هستند. از دیگر مشخصه های مهم این دسته از زغال ها می توان به یکنواخت سوختن آنها، دیر خاکستر شدن، ماندگاری بالا، تولید حرارت یکنواخت و مواردی از این قبیل اشاره نمود. تهیۀ زغال درجه یک متقاضیان زیادی دارد چون ماندگاری بیشتری داشته و به نوعی حرارت یکنواخت ایجاد می کند.

البته خیلی از افراد خواستار خرید زغال حبه ای هستند چون هنگام سوختن بوی مطبوعی از آنها متساعد می شود. اگر خواستار تهیۀ زغال درجه یک می باشید، به شما پیشنهاد می کنم زغال هایی که یک تکه و منسجم هستند را تهیه نمائید چون آنها مدت زمان طولانی حرارت یکنواخت ایجاد می کنند. در حال حاضر زغال لیمو کبابی، زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو حبه ای و ... در سطح بازار قابل تهیه می باشد. بدین ترتیب افراد متناسب با مصارفی که دارند، می توانند زغال با کیفیتی را تهیه نمایند. همواره خیلی از افراد خواستار خرید ذغال لیمو با کیفیت می باشند. جهت تهیۀ زغال درجه یک به صورت کیلویی و بسته بندی کارتنی می توانید با واحد فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()