فروش نایلون حبابدار در دسته بندی های متفاوت صورت می گیرد که می توان به نایلون حبابدار دو بعدی و سه بعدی اشاره نمود. امروزه همانند گذشته شاهد به کارگیری نایلون حباب دار در صنایع مختلف می باشیم، ضمن آنکه تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، پلاستیک هایی با کیفیت عالی تولید و به بازار عرضه نمایند. بدون شک هدف از گسترش  فروش نایلون حبابدار ارزان در بازار، این است که افراد می توانند از این نوع پلاستیک جهت بسته بندی کالاهای مختلف استفاده نمایند. شرکت باران پلاست به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ تولید و پخش انواع پلاستیک راه اندازی شده است. نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، پلاستیک استرچ و ... برخی از محصولات تولیدی است که توسط این مجموعۀ معتبر تولید می شوند.

فروش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای

همانطور که می دانید کاربرد نایلون حبابدار در صنایع مختلف می تواند عاملی مؤثر برای جلوگیری از شکستگی و آسیب دیدگی قطعات محسوب گردد. فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای رایج می باشد و بدین ترتیب کارخانجات متناسب با نوع محصولات به سهولت می توانند نایلون مناسبی را تهیه نمایند. اغلب کاربرد نایلون حبابدار کیسه ای را می توان در امور بسته بندی تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی ملاحظه نمود. انتخاب پلاستیک بر روی حفظ و نگهداری اقلام تأثیرگذار می باشد و می تواند  مانع از آسیب دیدگی و خسارت به کالاها حین حمل و نقل گردد.

با توجه به اینکه در سطح بازار توسط برخی از مراکز شاهد فروش نایلون حبابدار می باشیم، مجموعه هایی که نیاز به حجم زیادی از این نوع پلاستیک هستند، می توانند به طور مستقیم از طریق تولید کنندگان، آنها را با قیمت ارزان تر از بازار تأمین نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت خرید انواع پلاستیک حبابدار می توانید با شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()