ورق آهن از جمله مصالحی است که کاربرد گسترده ای در اجرای پروژه های ساختمانی دارد و به همین دلیل قیمت ورق آهن در حجم زیاد نیاز به تأمین بودجۀ هنگفت خواهد داشت. ورق آهن به عنوان یکی از متریال اصلی جهت ساخت قطعات و تجهیزات صنعتی به کار برده می شود. تولید و عرضۀ این محصول بر اساس جدول استاندارد وزنی صورت می گیرد که متشکل از پارامترهایی منجمله میزان قطر، ابعاد و نوع آن اشاره نمود. هر کدام از این موارد به نوبۀ خود بر روی قیمت ورق آهن تأثیرگذار می باشد که می توانید از طریق بازرگانی آهن میران قیمت آنلاین این گونه آهن آلات را استعلام نمائید و به لیست قیمت ورق آهن دسترسی داشته باشید.

دلایل اصلی ایجاد نوسانات قیمت ورق آهن

ورق آهن با عنوان ورق سیاه نیز شناخته می شود که کاربرد گستردۀ آن را می توان در اجرای پروژه های ساخت و ساز، خودروسازی، صنعت هواپیمایی، صنعت نظامی، کشتی سازی و ... ملاحظه نمود. متناسب با پروژه های مختلف می توانند ورق آهن را با پارامترهای متفاوت تهیه نموده و محصولات متنوع و با کیفیتی را ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. به عنوان مثال تیرآهن، میلگرد، پروفیل، نبشی، ناودانی، قوطی و ... از جمله محصولات فولادی هستند که با استفاده از ورق آهن ساخته می شوند که البته با متریال دیگر نیز تولید می شوند. جهت استعلام قیمت میلگرد و ورق آهن و بررسی جدول وزنی این محصولات فولادی می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ آهن میران تماس حاصل فرمائید.

توسط این مجموعۀ معتبر با آسودگی خاطر می توانید با کیفیت ترین آهن آلات را با جدول وزنی استاندارد با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمائید. البته به دلایل مختلف، این مجموعۀ معتبر نیز محصولات خود را با نوسان قیمت عرضه می کنند. جهت اطمینان از بروز ترین قیمت ورق آهن در بازار آهن آلات می توانید به صورت غیر حضوری استعلام نمائید.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()