ویدئو پروژکتور مدل T48 یکی از محبوب ترین دستگاه های پروجکشن موجود در بازار محسوب می شود. اگر به دنبال تهیۀ یکی از نسخه های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور می باشید، می توانید از طریق فروشگاه نیزار کالا مناسب ترین پروژکتور را با قیمت مناسب خریداری نمائید. جهت خرید ویدئو پروژکتور می بایست یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید چون تأثیر بسزایی بر روی رضایت مخاطبان خواهد داشت. همانطور که می دانید استفاده از پروژکتور بیشتر در محیط های آموزشی و سالن های برگزاری همایش ها صورت می گیرد. چرا که هیچ دستگاه دیجیتالی نیست که بتوان از به عنوان نمایشگر در ابعاد بزرگ استفاده نمود. استقبال از فروش ویدئو پروژکتور مدل T48 نیز به دلیل داشتن قابلیت های پیشرفته و کیفیت بالای تصویر آن می باشد.

قابلیت های پیشرفته ویدئو پروژکتور T48

این دستگاه از جمله نسخه های ویدئو پروژکتور پرتابل به شمار می رود که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. امروزه به سهولت می توانید متناسب با موقعیت های مختلف از مزایای ویدئو پروژکتور مدل T48 بهره گیرید. این دستگاه تجهیز به سیستم عامل اندروید است که قابلیت اتصال به دیگر دستگاه های دیجیتالی همچون تبلت، لپ تاپ، تلفن هوشمند، دوربین های فیلمبرداری، دستگاه های ایکس باکس و ... را دارند. در واقع اکثر دستگاه هایی که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند، تجهیز به قابلیت وای فای می باشند. این قابلیت می تواند امکان اتصال بدون کابل را به دستگاه هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند، میسر می سازد.

جهت اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور مدل T48 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق مشخصات فنی این دستگاه، با قیمت مناسب و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()