شارژ کپسول آتش نشانی از جمله خدمات ضروری است که در سطح شهر توسط برخی از مراکز ارائه داده می شود. نکات متعددی در خصوص فرآیند شارژ کپسول های آتش نشانی وجود دارد که تنها در این مقاله می توانیم به برخی از آنها اشاره داشته باشیم. کپسول دارای مخزن استوانه ای است که با استفاده از مواد متفاوتی پر می شوند و متناسب با نوع عوامل آتش زا، از کپسول آتش نشانی مناسبی می بایست استفاده گردد.

در همین راستا خدمات ایمنی آتش گریز تهران با تأمین دستگاه های تمام اتوماتیک، بتواند موفق به ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی با رعایت کلیۀ نکات ایمنی گردد.

شارژ فوری انواع کپسول آتش نشانی

همانطور که در پیرامون خود ملاحظه می نمائید، اکثر ساختمان ها، اتوبوس ها و ... تجهیز به کپسول آتش نشانی می باشند. با توجه به اینکه محتویات درون کپسول های آتش نشانی دارای طول عمر مشخصی هستند، می بایست به صورت دوره ای آنها را چک نموده و سپس نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی پیش از وقوع حوادث اقدام نمائید. بدیهی است که کپسول آتش نشانی به عنوان یکی از تجهیزات اطفاء حریق می تواند عاملی مؤثر برای پیشگیری از گسترش آتش سوزی در محیط های بسته و باز مورد استفاده قرار گرفته شود. قطعاً استفاده به موقع از کپسول های آتش نشانی می تواند مانع از وقوع حوادث بزرگ گردد.

هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی در تهران بر اساس عوامل متعددی منجمله نوع و حجم محتویات کپسول صورت می پذیرد. بدین ترتیب دارندگان کپسول های آتش نشانی می توانند قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در اختیار خود را به صورت تلفنی از طریق مجموعۀ خدمات ایمنی آتش گریز تهران استعلام نمایند. این مجموعۀ معتبر جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان، تلاش نموده از تجهیزات تمام اتوماتیک بهره گیرند.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()