خرید لاستیک به عنوان یک چالش بزرگ برای رانندگان مطرح می شود. اگر در صدد برای تعویض لاستیک های کهنه خودرو با تایرهای جدید می باشید، توصیه می کنم اطلاعات جامعی در خصوص مفاهیم مشخصات فنی مندرج بر روی تایرها کسب نمائید. شاخص سرعت، سایز تایر، شاخص حداکثر بار مجاز، نوع ساختار، پهنای رینگ، تاریخ تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک و ... تنها از موارد مهم و اساسی هستند که در زمان  خرید لاستیک ارزان توسط خریدار بایستی به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شود. فروشگاه چرخ و یدک چند سال است که فعالیت خود را در حوزۀ واردات و توزیع لاستیک های برند در تهران آغاز نموده و پس از بررسی بازار، بهترین محصولات را عرضه می نمایند.

خرید لاستیک سواری با برندهای معتبر

لاستیک به طور مستقیم بر روی سرعت اتومبیل و روان بودن آن تأثیرگذار می باشد. به همین دلیل همواره تأکید می شود در انتخاب و خرید لاستیک خودرو توجه ویژه داشته باشید. رعایت شاخص های استاندارد در نوع ساختار و طراحی دیوارۀ خارجی تایر از جمله مواردی هستند که به طور مستقیم بر روی انتخاب تایر تأثیرگذار می باشد. توصیه می کنیم به هیچ عنوان تایرهایی که بیش از 4، 5 سال از تاریخ تولید آنها گذشته است، تهیه ننمائید. این نوع تایرها ممکن است دارای بافت فرسوده باشند و پس از مدت زمان کوتاهی، پنچر شوند. اگر به دنبال خرید لاستیک سواری، لاستیک اسپرت، لاستیک شاسی بلند، تایر باری و ... می باشید، پیشنهاد ما به شما بررسی دقیق مشخصات فنی درج شده بر روی تایر می باشد.

قیمت فروش لاستیک خودرو بر پایه مشخصات فنی و برند تعیین می گردد. بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم با افراد خبره در این موضوع مهم مشورت نمائید. جهت خرید آنلاین لاستیک اتومبیل می توانید نگاهی به محصولات جدید و با کیفیت موجود در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک داشته باشید. توسط این مجموعه معتبر با آسودگی خاطر مناسب ترین تایر را می توانید تهیه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()