لاستیک اپتیما بر اساس مشخصات فنی اتومبیل اوپتیما تهیه می گردد. اگر در تلاش برای خرید لاستیک اپتیما می باشید، در این پست به برخی از نکات کلیدی که در این حوزه به شما کمک می کند، می پردازیم همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع مهم بدست آورید. امکان خرید لاستیک اپتیما با مدل و برندهای مختلف وجود دارد که البته تطبیق مشخصات فنی درج شده بر روی تایر فابریک خودروی اپتیما با لاستیکی که قصد خرید آن را دارید، ضرورت دارد. در واقع جهت تهیۀ لاستیک خودرو نکات طلایی متعددی منجمله شرایط جوی، نوع کاربری اتومبیل، قیمت و کیفیت تایر حائز اهمیت می باشند. فروشگاه چرخ و یدک مفتخر است که دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ واردات و فروش لاستیک خودرو می باشد و بدین وسیله توانسته بر حسب نیاز مشتریان، در لیست محصولات، قادر به عرضۀ تایر اپتیما نیز باشد.

خرید بهترین لاستیک برای اپتیما

جهت خرید لاستیک خودرو، بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر ضرورت دارد. با توجه به اینکه در سطح بازار متأسفانه برندهای تقلبی، مشابه و تاریخ گذشته عرضه می شود، توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. شرایط محیطی، نوع کاربری خودرو و کیفیت بدنۀ تایر موارد مهم و طلایی هستند که بر روی انتخاب لاستیک اپتیما تأثیرگذار می باشد. امکان خرید لاستیک اوپتیما با برندهای معتبر خارجی و داخلی همچون لاستیک دانلوپ، نکسن، کومهو، هانکوک، میشلن، پیرلی، بارز، یزد تایر و ... برای شما فراهم می باشد. البته می بایست مشخصات فنی درج شده بر روی دیوارۀ خارجی تایر را به طور دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.  عدم توجه به این نکتۀ مهم و اساسی می تواند طول عمر تایر را حین رانندگی کاهش دهد، ضمن آنکه صدمات جانی و مالی برای شما به دنبال داشته باشد.

متناسب با مدل خودرو باید لاستیک های جدید را خریداری نمائید. جهت خرید لاستیک پراید و لاستیک اپتیما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 80
نمایش همه
علاقه مندی ها ()