ساخت ریموت بنز یکی دیگر از خدمات تخصصی است که توسط مرکز تخصصی تهران کار کی به بهترین شکل ممکن ارائه داده می شود. جهت اجرای خدمات بر روی سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس می بایست از دستگاه های تخصصی بهره گرفته شود. ضمن آنکه نیاز به نیروی با تجربه دارد، تا با استفاده از کامپیوتر بتواند دسترسی به سیستم کددهی ریموت بنز داشته باشد. سپس متخصص و اهل فن قادر به برنامه ریزی اصولی و استاندارد منطبق بر دستورالعمل ها جهت کددهی و تعریف ریموت بر روی میکروچیپ می باشند.

ارائه خدمات ساخت سوئیچ بنز در مدت زمان کوتاهی ارائه داده می شود و رانندگان می توانند با آسودگی خاطر نسبت به خام نمودن و تعریف کد جدید ریموت و سوئیچ های بنز اقدام نمایند.

ارائه خدمات تراشیدن کلید سوئیچ و غیرفعال سازی ریموت بنز

تعریف های متعددی از نوع خدماتی که توسط مراکز ساخت سوئیچ ریموت و سوئیچ خودرو ارائه داده می شود، وجود دارد. چرا که با تخصصی شدن و افزایش سطح امنیت خودروهای لوکس، امکان استفاده از دستگاه های معمولی جهت ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای مرسدس بنز و دیگر خودروهای لوکس  وجود ندارد. بدین ترتیب توصیه می کنیم پیش از وقوع اتفاقاتی همچون مفقودی و آسیب دیدگی ریموت و سوئیچ نسبت به ساخت سوئیچ بنز اقدام نمائید تا در مواقع لزوم بتوانید در مدت زمان کوتاه دسترسی بدان داشته باشید و نیاز خود را مرتفع سازید.

از دیگر خدمات اصلی که توسط مجموعۀ تهران کار کی ارائه داده می شود، می توان به باز کردن درب خودرو بدون وارد کردن آسیب جدی به قفل خودرو اشاره نمود. بدین وسیله افرادی که ساکن تهران هستند، می توانند با آسودگی خاطر از خدمات تخصصی این مجموعۀ معتبر مانند خدمات ساخت ریموت بنز بهره گیرند. چنین مجموعه هایی با امکانات حرفه ای که در اختیار دارند، می توانند تراش کلید اصلی را بر اساس شماره شاسی با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام دهند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 72
نمایش همه
علاقه مندی ها ()