پلاستیک حبابدار در صنایع مختلف به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع پلاستیک به شیوۀ متفاوت با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید و عرضه می شوند. محبوبیت و رونق فروش نایلون حبابدار به دلیل ماهیت و کیفیت بالای این محصول می باشد و مهمترین کاربرد آن در امور بسته بندی اقلام شکستنی و حساس می باشد. به عنوان مثال تولید کنندگان تجهیزات و لوازم روشنایی، ساخت تجهیزات پزشکی، قطعات خودرو، لوازم آشپزخانه، تجهیزات برقی و الکترونیکی، تجهیزات دیجیتالی و ... جهت ایمن نگه داشتن اقلام تولید شده در برابر ضربه می توانند از مزایای پلاستیک حبابدار استفاده نمایند. توسط شرکت باران پلاست شاهد  فروش نایلون حبابدار ارزان به صورت رولی هستیم.

فروش رول نایلون حبابدار

در نتیجه به اقتضای نیاز بازار به سهولت می توانید بهترین پلاستیک را تهیه نمائید. نکتۀ مهم و اساسی که در صنعت بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار است، شیوۀ بسته بندی و جنس لفاف ها می باشد. قطعاً یک کالا زمانی می تواند فروش بالایی داشته باشد که بر روی موارد مذکور تمرکز نموده اند. ایجاد تحول در صنعت تولید پلاستیک باعث گردیده تا شرکت های تولید کنندگان بتوانند محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه نمایند. در نتیجۀ این تحول بزرگ، شاهد فروش نایلون حبابدار رولی در مدل های متنوع می باشیم. نایلون حبابدار دو بعدی و سه بعدی دو دسته بندی اصلی تولید و عرضۀ این پلاستیک به شمار می روند. البته از نظر سایز می توان پلاستیک های حبابدار را در دسته بندی حباب های ریز، متوسط و درشت تفکیک نمود.

لازم به ذکر است که هر چه ابعاد اقلام بزرگ تر باشد، می بایست جهت حفظ ماهیت ضربه گیری محصولات، از نایلون حبابدار با سایز درشت استفاده نمائید. جهت اطلاع از قیمت پلاستیک حبابدار می توانید می توانید با واحد فروش شرکت معتبر باران پلاست تماس بگیرید و پس از استعلام قیمت انواع پلاستیک بسته بندی ، با آسودگی خاطر و کاملاً تضمین شده می توانید اقدام به  خرید نایلون حبابدار نمائید.

 باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()