ممکن است عبارت "طرح توجیهی" برای بسیاری از شما ناآشنا باشد ولی یک سرمایه گذار بایستی آگاهی کامل نسبت بدان داشته باشد. در همین راستا گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تلاش نموده در این مقاله به صورت مختصر دلایل، نگارش طرح توجیهی و مطالعات بازارسنجی را برای شما تشریح کند. در صورت عدم آگاهی نسبت به این موضوع و کسب اطلاعات مکفی می توانید ما را همراهی کنید. مشخصات مجری طرح، مشخصات خدمات طرح توجیهی ، مشخصات مجوزهای قانونی، مشخصات محصول یا خدمات پروژه، برآورد و پیش بینی مالی، برآورد هزینه های سرمایه گذاری و برنامه ریزی اجرای طرح برخی از تیترهای مهمی هستند که توسط متخصصین تحت عنوان طرح توجیهی گردآوری می شوند.

تهیۀ گزارش طرح توجیهی سفارشی

سپس سرمایه گذار با مشاهدۀ نتایج گزارشات و تحقیقات صورت گرفته، نسبت به آغاز یک پروژه می تواند بهترین تصمیم گیری را انجام دهد. اهمیت دادن به موضوعات مهم این چنینی به شما کمک می کند بتوانید در اجرای پروژه موفقیت کسب نمائید و به نوعی مانع از اجرای پروژه های ناموفق شوید. در نظر گرفتن این نکات مهم از سوی یک سرمایه ضرورت دارد و در واقع هدفمندی اجرای پروژه را دو چندان می نماید.

هزینۀ تولید و فروش محصول، هزینۀ تمام شدۀ خدمات، تعیین سود و زیان نهایی اجرای پروژه، میزان تقاضا در بازار برای محصول و یا خدمات، تعیین تدارکات اولیه جهت اجرای پروژه برخی از فاکتورهای اساسی در نگارش طرح توجیهی محسوب می شوند.

به طور کلی بررسی نیازها، هزینه و محاسبۀ محل احداث شرکت، ساختمان و مواردی از این قبیل پیش از آغاز پروژه می تواند میزان درصد موفقیت سرمایه گذاری شما را چندین برابر نماید. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا دارای تجربۀ فراوان در این حوزه می باشد و می توانند بهترین خدمات مشاورۀ تجاری، توسعه کسب و کار را ارائه دهند و قادر به نگارش طرح توجیهی تخصصی و سفارشی مانند طرح توجیهی مصالح ساختمانی سبک می باشند.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()