امروزه شاهد ثبات قیمت قوطی آهن در بازار آهن آلات نمی باشیم چون عوامل متعددی بر این موضوع مهم دخیل هستند. پروفیل یا همان قوطی آهن در ابعاد و وزن متفاوت به شکل مقاطع جعبه ای شکل و به صورت تو خالی ساخته می شوند. از گذشته تا کنون مصارف عمدۀ آن را در امور ساخت درب و پنجره های ساختمان ملاحظه نموده اید. به دلیل مصارف عمده ای که قوطی آهن در اجرای پروژه های مختلف دارد، اطلاع داشتن از لیست قیمت قوطی آهن پیش از اجرای برخی از پروژه ها، کار ضروری است. بازرگانی آهن میران چندین سال متوالی است که در زمینۀ فروش آهن آلات از جمله انواع قوطی آهن، تیرآهن، میلگرد، ورق آهن و ... فعالیت دارند و به سهولت می توانند شما را در این مسیر همراهی نموده و با کیفیت ترین محصولات را عرضه نمایند.

راهنمای خرید قوطی آهن

اگر به دنبال قیمت ورق آهن و قوطی آهن هستید، پیشنهاد می کنیم از طریق مراکز معتبر استعلام نمائید. قوطی آهن مجهز به مقاطع بلند با سطحی ثابت است که مشبه لوله های تو خالی به شکل چهارگوش ساخته می شوند. کاربرد عمدۀ آن را می توان در امور صنعتی و ساختمان سازی ملاحظه نمائید. سایز، میزان ضخامت پروفیل و وزن سه عامل اصلی مؤثر بر تعیین جدول وزنی و قیمت قوطی آهن به شمار می روند. در عین حال عوامل دیگری همچون وضعیت اقتصادی بازار و نرخ ارز نیز از دیگر عوامل خارجی هستند که بر روی قیمت روز قوطی آهن و دیگر آهن آلات تأثیر مستقیم دارند.

به طور کلی جهت اطلاع از آخرین وضعیت قیمت قوطی آهن در بازار می توانید با مجموعۀ آهنمیران تماس حاصل نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر با آسودگی خاطر می توانید با کیفیت ترین آهن آلات را بر اساس جدول وزنی استاندارد با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید.

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 105
نمایش همه
علاقه مندی ها ()