داکرومات بر پایۀ مواد شیمیایی ساخته شده است و ترکیبات اصلی آن را عناصر آلومینیوم و روی تشکیل می دهد که همراه با چسب کروم به یکدیگر متصل می شوند. اجرای پوشش داکرومات به منظور افزایش مقاومت قطعات فلزی در برابر خوردگی و زنگ زدگی صورت می پذیرد. بدین وسیله صنایع مختلف می توانند جهت افزایش طول عمر سازه های فولادی از مزایای مواد داکرومت بهره گیرند. از دیگر مزایای مواد داکرومات می توان به افزایش مقاومت قطعات در برابر حرارت با ضریب اصطکاک پایین و چسبندگی بالا اشاره نمود. با توجه به گستردگی کاربرد مواد داکرومات در حوزۀ مقاوم سازی قطعات فولادی و کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات دستگاه و تجهیزات صنعتی، شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار به صورت تخصصی تلاش نموده در حوزۀ تولید و  فروش داکرومات و فرآیند پوشش دهی داکرومت به صنایع مختلف بهترین خدمات را ارائه دهند.

چگونگی پوشش دهی داکرومت

اجرای آبکاری داکرومات به دو صورت پاششی و غوطه ور کردن انجام می پذیرد. بدین وسیله متناسب با نوع سفارشات توسط متخصصین فرآیند پوشش دهی داکرومت با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می پذیرد. ایجاد پوشش داکرومات که شامل اکسید فلزی است، به میزان قابل توجهی می توانند میزان خوردگی مابین قطعات فولادی و روی آنها کاهش پیدا می کند. به طور کلی از مهمترین ویژگی های آبکاری داکرومات می توان به مقاومت سه برابری آن نسبت به پوشش دهی روی اشاره نمود.

از دیگر مزایای داکرومات می توان به رعایت استانداردهای زیست محیطی آن اشاره نمود. این نوع مواد به دلیل خاصیت چسبندگی بالایی که از آن برخوردار هستند دارای موارد کاربرد گسترده ای بوده و نقش بسزایی در افزایش کیفیت تجهیزات فولادی دارد. با توجه به اینکه در تولید انواع قطعات و دستگاه ها از پیچ، مهره، واشر و ... بهره گرفته می شود، اجرای پوشش

دهی این قطعات با مواد داکرومت باعث افزایش مقاومت تجهیزات می گردد. جهت انجام آبکاری با داکرومات و خرید داکرومت می توانید با مجموعۀ پوشش پارس تماس بگیرید.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()