قطعات بسترن به عنوان اجزای اصلی خودرو به شمار می روند و دلایل متعددی وجود دارد که موجب آسیب دیدگی آنها می شود. بدین ترتیب شاهد راه اندازی مراکز فروش قطعات بسترن در سطح شهر می باشیم. اتومبیل بسترن توسط شرکت فاو موتور چین در سال 2006 تولید و به بازار خودرو عرضه شد و پایۀ اصلی طراحی خودروهای بسترن از محصولات مزدای قدیمی الهام گرفته شده است. امروزه شاهد مونتاژ خودروی بسترن در مدل های b30، b50، b50f و ... می باشیم که با مشارکت شرکت خودروسازی بهمن موتور در ایران صورت می پذیرد. در نتیجه بخشی از عرضۀ تجهیزات خودرو به خرید و  فروش قطعات بسترن اختصاص داده می شود. فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از مراکز بزرگ و شناخته شده در عرصۀ توزیع انواع قطعات بسترن همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

استعلام لیست قیمت قطعات بسترن

بسترن از جمله خودروهای با کیفیت چینی به شمار می رود که خیلی از افراد طرفدار خودروهای بسترن هستند و بدون شک در برخی از مواقع به دلایل متفاوتی نیازمند به خرید انواع لوازم و  قطعات بسترن در مدل های مختلف هستند. بدین ترتیب متناسب با نوع قطعاتی که دچار فرسایش شده اند، می توانید به طور مستقیم از طریق مراکز توزیع لوازم یدکی خودروهای بسترن اقدام نمائید.

همانطور که می دانید استفاده از خودرویی که دارای لوازم یدکی معیوب باشد، نیاز به بررسی و معاینه فنی دارد تا هر چه سریعتر نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات بسترن اقدام نمایند چون می تواند تأثیر منفی در عملکرد خودرو داشته باشد. ضمن آنکه قطعات آسیب دیده به مرور زمان می تواند به دیگر لوازم یدکی خودرو آسیب جدی وارد کند. هم اکنون اگر به دنبال تهیۀ لوازم یدکی بسترن هستید، می توانید به طور مستقیم از طریق مراکز تأمین و پخش لوازم یدکی خودرو همچون مجموعۀ نیوپارت، لیست قیمت خرید لوازم یدکی بسترن را استعلام نمائید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 85
نمایش همه
علاقه مندی ها ()