ورق هایمپک نوعی ورق پلاستیکی است که کاربرد آن را می توان در اکثر صنایع مشاهده نمود. این نوع ورق از جنس پلی استایرن ساخته می شود که از مقاومت بالایی برخوردار هستند. جهت خرید ورق هایمپک دانستن ویژگی های این محصول برای صاحبان کسب و کار ضرورت دارد. چرا که به درستی می توانند از مزایای ورق هایمپک برای تولید محصولاتی با کیفیت بهره گیرند. فروش ورق هایمپک در رنگ بندی متنوع از جمله سیاه، خاکستری، سفید، سفید مایل به آبی، قرمز، زرد و ... صورت می پذیرد. با توجه به عرضۀ این ورق در رنگ های متنوع، امکان خرید ورق هایمپک با رنگ سفارشی از طریق گروه تولیدی هنرپلاست برای شما صاحبان صنایع فراهم می باشد. برای اطلاع از قیمت فروش ورق هایمپک پیشنهاد می کنیم با واحد فروش این مجموعۀ معتبر تماس بگیرید.

مهمترین مشخصات ورق هایمپک

از مشخصات ساختاری و فیزیکی ورق هایمپک می توان به استحکام بالا، خاصیت قالبگیری خوب، قابلیت فرآیند پذیری مجدد، تحمل دمای بالا، قابلیت چاپ پذیری و چسبندگی بالا اشاره نمود. در همین راستا کاربرد گستردۀ ورق های هایم پک را می توان در تولید وسایل خانگی، تجهیزات ورزشی، انواع اسباب بازی و لوازم پلاستیکی صنعتی مشاهده نمود. البته کاربرد گستردۀ ورق هایمپک را می توان در حوزۀ برش لیزری نیز مشاهده نمود. به عبارتی جهت تهیۀ انواع شابلون در دستگاه های لیزر به کار برده می شود. قیمت ورق هایمپک بر اساس میزان ضخامت، رنگ و کیفیت آن تعیین می گردد.

نکتۀ طلایی که در خصوص تعیین قیمت ورق هایمپک وجود دارد، این است که کارخانجات و تولید کنندگان بزرگ و کوچک جهت تأمین ورق پلاستیکی ارزان به طور مستقیم از طریق مرکز تولیدی با قیمت ارزان ورق هایمپک را تهیه نمائید. بدیهی است که قیمت خرید ورق هایمپک کرم صورتی سفارشی بیشتر از ورق های آماده می باشد. جهت هماهنگی برای ثبت سفارش و خرید انواع ورق هایمپک می توانید با واحد فروش گروه تولیدی هنرپلاست تماس حاصل فرمائید.

  هنرپلاست 

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 125
نمایش همه
علاقه مندی ها ()