فن تابلو برق از جمله پرفروش ترین انواع فن در عرضۀ تجهیزات هواکش سیستم های الکترونیکی محسوب می شود. فن از اجزای مختلفی تشکیل شده است که طراحی آن باعث می گردد تا بتوان در محیط گردش هوا ایجاد نمود. به عبارتی شاهد طراحی و ساخت انواع فن تابلو برق در ابعاد متفاوت می باشیم که بدین ترتیب بتوانند سطح کاربری آن را بهبود ببخشند. در صورت نیاز به  خرید فن تابلو برق  بایستی ابعاد جعبه و همچنین نوع تجهیزات الکترونیکی و میزان تبادل جریان در آن محیط را بررسی نموده و مد نظر داشته باشید. مجموعۀ بنیس کمپانی به عنوان یکی از مراکز توزیع تجهیزات و سیستم های هواکش و تهویه فعالیت خود را افتتاح نموده و همچنان به خدمات حرفه ای خود در این حوزه ادامه می دهد.

خرید فن تابلو برق صنعتی

فن به نحوی طراحی می شود که قابلیت چرخش دوارگونه داشته باشد که امکان گردش و تعویض هوای داخل جعبه را با محیط بیرون از تابلو را بوجود آورد. بدین ترتیب مزایای فن تابلو برق را می توانید در طراحی تابلوهای برق، مخابرات، کیس های کامپیوتر و ... مشاهده نمائید. دستگاه های فن بر اساس میزان جریان در سه دسته بندی جریان محوری، متقاطع و جریان سانتریفیوژ طبقه بندی می شوند که هر کدام از آنها می توان در ساخت تجهیزات مختلف استفاده نمود. این مرکز فروش فن را با قیمت ارزان ارائه می کند.

به عنوان هر چه ابعاد فن تابلو برق بزرگ تر باشد، قطعاً جریان هوای بیشتری تبادل پیدا می کند. ضمن آنکه تأثیر مستقیم بر تبادل هوا و همچنین میزان مصرف برق دستگاه فن خواهد داشت. فروش فن تابلو برق با برندهای مختلف در سطح بازار انجام می پذیرد. و بدین ترتیب توصیه می کنیم افرادی که قصد نصب فن تابلو برق را درون کیس های محفوظ دارند، تمام جوانب کار را سنجیده و در نهایت مناسب ترین فن را انتخاب نموده و به کارگیرند. جهت سفارش فن تابلو برق با برند معتبر می توانید با مجموعۀ بنیس کمپانی تماس بگیرید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()