سختی گیر رزینی از انواع رایج ترین نوع دستگاه های سختی گیر می باشد. آب دارای املاحی مانند کلسیم و منیزیم و... است و این رسوب ها به مرور باعث گرفتگی در دستگاه ها می شود. در بخش تاسیسات ، ایجاد رفتگی می تواند مشکلات فراوانی را ایجاد نموده و هزینه ها را افزایش دهد زیرا در صورت عدم رسیدگی به این تجهیزات ، پس از مدتی آسیب خواهند دید به همین دلیل از سختی گیر رزینی در بسیاری از صنایع استفاده می شود. سختی گیر رزینی علاوه بر حذف یون های کلسیم و منیزیم موجب فیلتر آهن موجود در آب هم می شود و موجب نرم شدن آب می گردد. مواد معدنی جمع شده توسط دستگاه سختی گیر رزینی، در فواصل مشخصی به فاضلاب هدایت می شود.

شرکت اطلس آب در حوزه ی توزیع سیستم های تصفیه آب فعالیت می کند و انواع دستگاه ها و تجهیزات تصفیه آب از جمله سختی گیر رزینی را با کیفیت بسیار عالی ارائه می نماید. در صورت نیاز به خرید انواع دستگاه سختی گیر رزینی به سایت اطلس آب مراجعه نمایید و با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

استفاده از سختی گیر رزینی

با استفاده از سختی گیر رزینی ، خاصیت رسوب کنندگی آب از بین رفته و آب سخت به آب نرم تبدیل خواهد شد. در دستگاه سختی گیر رزینی ، آب سخت از رزین ها عبور پیدا می کند و بعدا ز مدتی املاح آب قدرت تبادل یونی را از دست داده و پس از آن با استفاده از کلرید سدیم شسته می شوند تا بتوان تبادل یونی آن ها را به وجود آورد. شرکت اطلس آب مفتخر است در طی سال ها فعالیت خود همواره محصولاتی با کیفیت را ارائه نموده است و موجب جلب رضایت مشتریانش شده است. جهت سفارش خرید سختی گیر رزینی FRP و انواع دیگر سختی گیر ها با ما در ارتباط باشید.

شرکت اطلس آب 

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

     ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()