نایلون عریض در ابعاد و ضخامت متفاوت تولید می شود و عمدتاً کاربرد آن را می توانید در امور گلخانه ای مشاهده نمائید. بدون شک تولید کنندگان با در نظر گرفتن نوع کاربردی که برای این نوع پلاستیک در نظر گرفته اند، توانسته اند موفق به تولید نایلون های ضخیم و مستحکم شوند که عمر طولانی در امور کشاورزی و گلخانه ای داشته باشند. از دیگر ویژگی های اصلی پلاستیک عریض می توان به مقاومت بالای آن در برابر اشعۀ UV ناشی از تابش نور خورشیم اشاره نمود.

به همین دلیل در کلیۀ صنایع شاهد  خرید نایلون عریض با ضخامت بالا می باشیم. مجموعۀ دریا پلاستیک در لیست محصولات، موفق به تولید رول های پلاستیک عریض شده اند. بدین ترتیب مصرف کنندگان متناسب با حجم مصرفی خود، می توانند با صرف نظر از قیمت، اقدام به خرید نایلون با کیفیت و مقاوم نمایند.

خرید نایلون عریض و قیمت آن

با توجه به نوع کاربردی که پلاستیک در صنایع مختلف دارد، کیفیت مواد اولیه نقش اساسی در ماندگاری و طول عمر محصولات خواهد داشت. از آنجایی که صنایع مختلف جهت امور بسته بندی و حفاظت از محصولات کشاورزی و یا مصالح ساختمانی و مواردی از این قبیل استفاده می کنند، نیازمند به تهیۀ متراژ زیادی از نایلون عریض دارند. بدین ترتیب قیمت نایلون عریض برای مصرف کنندگان حائز اهمیت می باشد. قیمت مواد اولیه پلیمری و شیمیایی، میزان ضخامت، متراژ و رنگ از جمله عوامل مؤثر در تعیین قیمت نایلون عریض به شمار می روند.

از دیگر ویژگی های مهم پلاستیک عریض می توان به تنوع سایز، رنگ، میزان ضخامت آن اشاره نمود. این نوع نایلون دارای خاصیت ضد الکتریسیته ساکن است و به عنوان گزینۀ مناسبی برای بسته بندی و حفاظت از کالاهای مختلف به شمار می رود. ضمن آنکه جاذب گرد و غبار نمی باشد و مانع از نفوذ آب به داخل اقلام می شود.

جهت سفارش  خرید نایلون حبابدار و نایلون عریض با قیمت ارزان می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 105
نمایش همه
علاقه مندی ها ()