نایلون شیرینگ یکی از مهمترین پلاستیک های صنعتی محسوب می شود که توانست انقلاب بزرگی در حوزۀ بسته بندی محصولات در صنایع مختلف بوجود آورد.

قطعاً استقبال از فروش نایلون شیرینگ ، به دلیل کاربری آسان و ویژگی منحصر به فرد آن می باشد که در ادامۀ پست بیشتر به جزئیات آن می پردازیم. پلاستیک شیرینگ تحت دمای بالا تغییر شکل می دهد و امکان بسته بندی کالا را به صورت وکیوم بوجود می آورد.

خرید نایلون شیرینگ برای بسته بندی محصولات

بدون شک تمایز میان این نوع پلاستیک با نایلون های معمولی در واکنش پذیری آن در برابر گرما می باشد. به عنوان مثال نایلون شیرینگ کیسه ای در ابعاد کوچک را که برای بسته بندی کنترل های از راه دور تلویزیون و ضبط استفاده می شود، با استفاده از حرارت سشوار تغییر حالت داد. دریا پلاستیک به عنوان یکی از مراکز تولید کنندۀ نایلون های صنعتی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته موفق به فروش نایلون شیرینگ حرارتی گردد.

این نوع پلاستیک دارای خاصیت جمع شوندگی است و به همین دلیل امکان بسته بندی پک چندتایی اقلام را فراهم می آورد. ضمن آنکه دارای ویژگی رنگ پذیری است که امکان چاپ بروی نایلون شیرینگ وجود دارد و به همین دلیل در صنعت فروش، توانست تحولی بزرگ بوجود آورد. اگر به دنبال خرید نایلون شیرینگ هستید، توصیه می کنیم بدون واسطه از مراکز تولید پلاستیک، لفاف های بسته بندی را با ابعاد آماده و یا به صورت سفارشی با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید.

قیمت  فروش نایلون استرچ و نایلون شیرینگ بر مبنای عوامل متعددی از جمله قیمت مواد اولیه، کیفیت، میزان ضخامت، متراژ رول و ابعاد آن تعیین می گردد. در نتیجه پیش از تهیۀ پلاستیک، می توانید از طریق دفتر فروش دریا پلاستیک، جدیدترین قیمت نایلون شیرینگ و دیگر انواع پلاستیک صنعتی را استعلام نموده و در نهایت به صورت آماده و یا سفارشی با قیمت ارزان خریداری نمائید.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()