پکیج تصفیه فاضلاب یکی از سیستم هایی است که برای تصفیه سازی آب مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج تصفیه فاضلاب در دو نوع پکیج تصفیه فاضلاب خانگی و پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی بوده که برای مصارف گوناگون از آن استفاده می شود. در ادامه به  پکیج تصفیه فاضلاب  خانگی و پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی اشاره می کنیم. شرکت اطلس آب انواع سیستم های پکیج تصفیه فاضلاب را با طراحی عالی و استاندارد ارائه می کند.

پکیج تصفیه فاضلاب خانگی

فاضلاب ساختمان های مختلف اعم از مسکونی ، تجاری، اداری و... فاضلاب بهداشتی نامیده می شود که بر اثر استفاده انسان ها برای مصارف بهداشتی به کار برده می شود. فاضلاب حاصل از سرویس بهداشتی ، شستشوی ظرف ، استحمام و.... از جمله فاضلاب های خانگی به شمار می رود. برای تصفیه سازی این فاضلاب ها می توان از پکیج تصفیه فاضلاب خانگی استفاده کرد.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی در مقایسه با پکیج تصفیه فاضلاب خانگی در ظرفیت های بزرگ تری بوده و برای تصفیه سازی فضولات صنعتی از آن استفاده می شود. پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی در نوع مختلفی ساخته می شوند که هر یک دارای ویژگی های خاصی بوده و می توان با توجه به مصارفی که دارید آن را خریداری کنید.

پکیج تصفیه فاضلاب دارای اهمیت بالایی بوده و دارای مزایای زیادی است. با استفاده از تصفیه سازی آب، آسیبی به محیط زیست وارد نمی شود. فاضلاب ها می توانند به محیط زیست آسیب وارد کنند و بیماری های واگیردار را انتقال دهند.

 شرکت اطلس آب یکی از طراحان و سازندگان انواع پکیج تصفیه فاضلاب می باشد که این دستگاه ها را در نوع با کیفیت ارائه می کند. قیمت گذاری پکیج تصفیه فاضلاب بسیار مناسب انجام شده و با هزینه ی پکیج تصفیه فاضلاب مناسب می توانید این دستگاه ها را تهیه کنید.

شرکت اطلس آب

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 94
نمایش همه
علاقه مندی ها ()