کمپانی کومهو با عنوان سام یانگ در بازار تولید لاستیک خودرو شناخته می شود و آغاز فعالیت این کمپانی معتبر در سال 1977 میلادی در کشور کرۀ جنوبی آغاز گردیده است. شما می توانید  فروش لاستیک کومهو  را در لیست لاستیک های خارجی اکثر کشورها در سطح جهان مشاهده نمائید. چندین سال است که محصولات شرکت لاستیک سازی کومهو با عناوین لاستیک کومهو و لاستیک مارشال تولید و به بازار عرضه می شوند. در نتیجه گسترۀ فروش لاستیک های خودرو، می توانید انواع لاستیک کومهو رادیال را متناسب با مدل های مختلف اتومبیل مشاهده نمائید. به واسطۀ فروشگاه همپا، قادر به بررسی و تجزیه و تحلیل لاستیک های کومهو سواری، کراس اور و غیره خواهید بود.

خرید لاستیک کومهو بر مبنای مشخصات فنی آن

در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک کومهو شما راحت تر از گذشته می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید چون دسترسی بهتری به مشخصات فنی محصولات خواهید داشت. به عبارتی با مراجعه به مراکز فروش اینترنتی لاستیک خودرو، قطعاً دسترسی به مشخصات فنی و مدل های مختلف لاستیک کومهو خواهید داشت. در نتیجه اگر از آن دسته افرادی هستید که در پی خرید محصولات این برند معتبر می باشید، بدون شک بهترین مدل را می توانید انتخاب و همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

جهت خرید لاستیک پیرلی و کومهو، توصیه می کنیم به طور دقیق مشخصات فنی محصول را مورد بررسی قرار داده و پس از انطباق با مدل اتومبیل نسبت به خرید آن هر چه زودتر اقدام نمائید. سال تولید، سایز رینگ، شاخص سرعت و حداکثر توان تایر از نظر حرارت و دما برخی از موارد کلیدی هستند که بر روی انتخاب و خرید لاستیک کومهو مؤثر می باشند. بنابراین هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا به سهولت می توانید لاستیک کومهو تمام فصل، زمستانی و یا تابستانی را با ساختار رادیال که بر اساس تکنولوژی روز تولید نموده اند، با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 60
نمایش همه
علاقه مندی ها ()