نایلون استرچ از پرفروش ترین انواع پلاستیک صنعتی محسوب می گردد که دارای خواص منحصر به فرد است. اگر به دنبال  خرید نایلون استرچ هستید، توصیه می کنیم آشنایی اولیه نسبت به ویژگی های این نوع پلاستیک داشته باشید چون نقش مستقیم بر روی کاربری شما خواهد داشت. فروش نایلون استرچ بیشتر در صنعت کاربردی و قابل چشمگیر می باشد. بدون شک انتخاب نوع پلاستیک بر روی طول عمر، ماندگاری و نحوۀ حمل و نقل وسایل تأثیرگذار می باشد. پس از بررسی تمام جوانب نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید از طریق دریا پلاستیک، اقدام به خرید نایلون استرچ نمائید.

خرید نایلون استرچ با مواد اولیه درجه یک  

این نوع پلاستیک دارای قابلیت چسبندگی بالا است که به صورت شفاف و با سطحی صاف تولید و عرضه می شوند. نایلون استرچ به منظور حفظ و نگهداری از کالاها مورد استفاده قرار گرفته می شود و به همین دلیل میزان ضخامت رول این نوع پلاستیک بر روی ماندگاری و طول عمر آنها تأثیرگذار می باشد. البته قیمت نایلون استرچ بر اساس مشخصات فنی آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب صاحبان صنایع متناسب با نیازی که دارند، می توانند رول نایلون استرچ را انتخاب و خریداری نمایند.

مهمترین مزیتی که نایلون استرچ دارد، این است که خاصیت کشسانی داشته و انعطاف پذیری بالایی در بسته بندی اقلام را برای مشتریان فراهم می آورد. لازم به ذکر است که فرآیند بسته بندی کالاها را در کارخانجات می توان به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام داد. بازیابی الاستیک یا همان قابلیت کشسانی بودن این نوع پلاستیک باعث افزایش کاربری فیلم استرچ شده است. بدین ترتیب اگر به دنبال سفارش نایلون استرچ هستید، می توانید با صرف حداقل هزینه و قیمت ارزان، به طور مستقیم از طریق تولید کنندگانی منجمله دریا پلاستیک خریداری نمائید. ضمن آنکه امکان خرید نایلون حبابدار و نایلون استرچ سفارشی در ابعاد و ضخامت متفاوت برای شما فراهم می باشد.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()