لاستیک کومهو از معروف ترین لاستیک های کره ای است که متناسب با خودروهای سواری، شاسی بلند، باری و غیره می توانید خریداری نمائید. با توجه به اینکه تایر از اجزای مهم و کلیدی انواع خودرو محسوب می گردد. در نتیجه جنس لاستیک بر روی فرمان پذیری اتومبیل مؤثر است و متناسب با شرایط محیطی مختلف، بایستی لاستیک خودرو، کارایی مفید را داشته باشد.هم اکنون متناسب با مدل اتومبیلتان، از میان محصولات برند کومهو به سهولت می توانید خرید لاستیک کومهو را سفارش دهید.

مشخصات فنی لاستیک کومهو سواری

با مراجعه به سایت فروشگاه همپا، می توانید دسترسی به مشخصات فنی انواع لاستیک کومهو داشته باشید. پس از بررسی تمام جوانب، به سهولت می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین لاستیک را خریداری نمائید. 

متناسب با مدل اتومبیل، بهترین تایر را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب می توانید از طریق مراکز معتبر و مطمئن خریداری نمائید. جهت تأمین لاستیک خودرو بایستی مشخصات فنی تایر را در نظر بگیرید و منطبق بر مدل خودرو، مناسب ترین لاستیک کومهو را انتخاب نمائید. نوع لاستیک بر روی عملکرد صحیح و ایمن خودرو تأثیرگذار می باشد و در همین راستا شرکت کومهو در لیست محصولات خود توانسته موفق به تولید انواع لاستیک کومهو با ساختارهای رادیال و بایاس گردند.

در نتیجه هنگام تأمین تایرهای خودرو بایستی جوانب مختلف کار را در نظر بگیرید و متناسب با شرایط محیطی، از میان لاستیک های کومهو زمستانی، تابستانی و چهار فصل بهترین محصول را خریداری نمائید. دیوارۀ جانبی در طراحی لاستیک، وظیفۀ حفظ استحکام جانبی را انجام می دهد.

ضمن آنکه سبک طراحی این قسمت از لاستیک، بر روی محافظت هوای داخل تایر تأثیرگذار می باشد. آج، طوقه و تسمه نیز دیگر اجزای تشکیل دهندۀ لاستیک به شمار می روند. هم اکنون جهت سفارش خرید لاستیک پیرلی و لاستیک کومهو می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید و از میان تنوع مدل های این برند معتبر، می توانید لاستیک اورجینال تحویل بگیرید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 59
نمایش همه
علاقه مندی ها ()