لاستیک میشلن از برندهای معروف در سطح جهان محسوب می گردد. در واقع کمپانی میشلن جزء یکی از شرکت کنندگان اصلی در مسابقات فرمول یک، رالی و موتورسواری به شمار می رود. از گذشته تا کنون شاهد تولید و فروش لاستیک میشلن  در سطح جهانی می باشیم که در ایران نیز به دلیل تقاضا، توسط برخی از مراکز عرضۀ تایرهای خودرو همچون فروشگاه همپا به فروش می رسد. شرکت میشلن توسط دو برادر با نام های آندره و ادوارد میشلن راه اندازی شد و توانستند با خلاقیت و نوآوری، در ابتدای کار موفق به تولید تایرهای دوچرخه و سپس لاستیک خودرو گردند.

خرید لاستیک میشلن رادیال اورجینال

هم اکنون می توانید در لیست لاستیک های خارجی و اروپایی، موفق به خرید لاستیک میشلن شوید. بدیهی است با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیلتان، قطعاً تجربۀ بهتری از رانندگی خواهید داشت. از آنجایی که توسط کمپانی های خودروسازی، مدل های متنوعی از خودرو تولید و به بازار عرضه می شوند، بدیهی است که از لاستیک هایی در ابعاد و مشخصات فنی متفاوت استفاده می نمایند.

اگر متقاضی خرید لاستیک میشلن رادیال هستید، بایستی با در نظر گرفتن مشخصات فنی تایر، نسبت به انتخاب آن تصمیم بگیرید. هم اکنون به سهولت می توانید از میان انواع لاستیک میشلن، بهترین نوع تایر را برای اتومبیل سواری، شاسی بلند، اسپرت و غیره خریداری نمائید.

بر روی لاستیک میشلن و هر برند دیگری، مشخصات فنی تایر به صورت اعداد و حروف لاتین درج می گردد. این علائم بر اساس جداول استاندارد بین المللی تعیین شده اند. حداکثر شاخص بار مجاز، سرعت مجاز، ابعاد تایر، پهنای رینگ، نوع ساختار، نوع مقاومت تایر نسبت به شرایط فصلی، سال تولید و جنس مواد تشکیل دهنده از جمله مهمترین فاکتورهایی است که هنگام خرید لاستیک خودرو بایستی از سوی خریدار مورد توجه قرار گرفته شوند. هم اکنون جهت خرید لاستیک تراینگل و لاستیک میشلن سواری و اسپرت می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و در نهایت به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

 

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 61
نمایش همه
علاقه مندی ها ()