تاب ریلکسی یکی از وسایلی است که می توانید جهت ریلکس کردن و ایجاد آرامش و کاهش استرس از مزایای آن استفاده نمود. متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید مناسب ترین طرح تاب راحتی را انتخاب و خریداری نمائید. عوامل متعددی در حوزۀ خرید تاب ریلکسی حائز اهمیت می باشد که می توان به ابعاد و جنس آن اشاره نمود. فروشگاه بهسازان چوب به صورت حرفه ای در عرصۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند و می توانند شما را در این مسیر همراهی کنند.

خرید تاب ریلکسی برای داخل آپارتمان

با در نظر گرفتن فضای خالی که در اختیار دارید و میزان بودجه ای که برای تأمین صندلی راحتی اختصاص داده اید، می توانید بهترین تاب ریلکسی را در طرح های متنوع و شیک خریداری نمائید. اگر متقاضی خرید تاب ریلکسی متحرک برای محیط فضای دکوراسیون آپارتمان هستید، می توانید از مزایای تاب ریلکسی حصیری در طرح های شیک و مدرن استفاده نمائید.

البته متناسب با فضای سبز محوطۀ آپارتمان و حیاط منازل ویلایی، امکان خرید و نصب تاب ریلکسی دو نفره برای علاقه مندان فراهم می باشد. به سهولت می توانید گوشه ای از فضای باغ را به نصب و قرار دادن تاب ریلکسی اختصاص دهید. اگر پس از داشتن یک روز کاری سخت، تمایل به چرت زدن کوتاه دارید، بدون شک می توانید از مزایای تاب ریلکسی و حس آرامشی که برای شما فراهم می آورد، استفاده نمائید.

در صورت تمایل به خرید تخت دو نفره  و  تاب ریلکسی چوبی ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. از میان تنوع محصولات خانگی این مجموعۀ معتبر، می توانید طرح ها شیک و مجللی از تاب ریلکسی را مشاهده نمائید. سپس با در نظر گرفتن فضای خالی و قیمت، مناسب ترین تاب ریلکسی فلزی و یا چوبی را به صورت ثابت و یا متحرک انتخاب و خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 83
نمایش همه
علاقه مندی ها ()