نایلون حباب دار به عنوان یکی از رایج ترین انواع پلاستیک موجود در بازار محسوب می شود که دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد. فروش نایلون حبابدار به صورت رولی بیشتر رواج دارد چون راحت تر می توان در ابعاد متفاوت برش داد و جهت بسته بندی اقلام مختلف استفاده نمود. تولید پلاستیک حبابدار در سایزهای مختلف صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با ابعاد اجسام دارد. در واقع هر چه سایز اجسام بزرگ تر باشد، بدون شک نایلون حبابدار با سایز درشت کاربردی است و همچنان ویژگی ضربه گیر بودن خود را حفظ می کند. در صورت نیاز به   خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان می توانید با دفتر پخش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

خرید نایلون حباب دار با کیفیت و ارزان

در عین حال شاهد فروش نایلون حبابدار در سایزهای مختلف منجمله ریز، متوسط و درشت می باشیم که در صنایع مختلف، متناسب با ابعاد محصولات، بهترین طرح پلاستیک حبابدار را خریداری می نمایند. با توجه به اینکه این نوع پلاستیک به دلیل خاصیت ضربه گیری آن مورد استقبال قرار گرفته است. هنگام بسته بندی اجناس بزرگ نمی توان از نایلون حبابدار سایز ریز استفاده نمود چون دیگر قابلیت ضربه گیری و مقابله با ضربات شدید را نخواهد داشت. خرید نایلون عریض را از سایت انجام دهید.

قطعاً آگاهی داشتن از ویژگی های نایلون حباب دار، به شما کمک می کند که بتوانید در مواقع لزوم از مزایای این نوع پلاستیک برای بسته بندی و نگهداری اقلام مختلف استفاده نمایند. به طور کلی استفادۀ درست از پلاستیک های صنعتی همچون نایلون حبابدار، می توانید از هزینه وقوع خطرات جدی حین حمل و نقل اقلام مختلف جلوگیری نمائید. هم اکنون کارخانجات، مراکز بسته بندی و عموم افرادی می توانند متناسب با حجم مصرفی که دارند از مزایای نایلون حبابدار بهره مند گردند. در صورت نیاز به خرید حجم قابل توجهی رول نایلون حبابدار، می توانید به طور مستقیم از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 90
نمایش همه
علاقه مندی ها ()