فن و فیلتر یکی از وسایلی است که به منظور تهویه سازی و تصفیۀ هوای آلوده در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. فن از جمله دستگاه هایی است که با وجود طراحی ساده، بسیار کاربردی می باشد. بدین ترتیب در طراحی کارخانجات تولیدی در صنایع مختلف و یا ساخت انواع دستگاه صنعتی، پزشکی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. هم اکنون توسط برخی از مراکز توزیع تجهیزات سیستم های هواکش صنعتی، می توان شاهد فروش فن و فیلتر با برند و ابعاد متفاوت بود. بنیس کمپانی نیز از جمله عرضه کنندگان بزرگ در زمینۀ لوازم و تجهیزات هواکش در حال فعالیت می باشند که قادر به تأمین انواع فن و فیلتر با برندهای معتبر و با کیفیت هستند. خرید فن و فیلتر را از این مجموعه انجام دهید.

خرید فن و فیلتر جهت تهویه سازی هوا

متناسب با سازه های مختلف و محصولاتی که تولید می شوند، می توان مناسب ترین فن و فیلتر را با برندهای متفاوت به صورت اورجینال خریداری نمود. فن به منظور ایجاد چرخش هوا در سازه ای مورد استفاده قرار گرفته می شود ولی فیلتر با هدف از بین بردن آلودگی هوا طراحی شده اند. در همین راستا شاهد به کارگیری دستگاه فن و فیلتر در ساخت ساختمان کارخانجات تولید مواد شیمیایی، صنعت فولادسازی، تولید مواد غذایی و پروتئینی و همچنین ساخت دستگاه های مختلف به کار برده می شود.

فن و فیلتر دارای اجزای مختلفی است که تولید کنندگان توانسته اند آنها را در دسته بندی متفاوت تولید و روانۀ بازار نمایند. به عنوان مثال طراحی فن بر اساس نوع جریان در دسته بندی اصلی فن با جریان محوری، سانتریفیوژی و جریان متقاطع تولید می شوند.

در نتیجه با در نظر گرفتن نوع کاربری که می توانند در محیط و دستگاه های مختلف داشته باشند، شاهد عرضۀ انواع فن و فیلتر در بازار هستیم. بدین ترتیب صنایع مختلف با هدف کاهش هزینه های مصرفی می توانند مناسب ترین دستگاه را پس از بررسی تمام جوانب، خریداری نمایند. در صورت لزوم برای خرید فن تابلو برق برند خارجی و ایرانی می توانید با مرکز فروش بنیس کمپانی تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمائید.

 بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()