زغال سکه ای از پرفروش ترین زغال هایی است که طرفدار بسیاری دارد چون مدت زمان کوتاهی شعله ور می شود. هم اکنون به سهولت می توانید از طریق مراکز معتبر عرضۀ زغال، اقدام به خرید زغال سکه ای با کیفیت در حجم مصرفی مورد نظر نمائید. از ویژگی های شاخص زغال سکه ای می توان به دوام بالا و حرارت زیاد اشاره نمود. نوع چوب و نحوۀ تولید زغال از عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زغال سکه ای به شمار می رود. در همین راستا در سطح بازار شاهد عرضۀ ذغال سکه ای با کیفیت متفاوت هستیم که می توانید با اطمینان و آسودگی خاطر از طریق مرکز سالار سوز جنوب، اقدام به خرید ذغال سکه ای  درجه یک نمائید.

خرید زغال سکه ای دست چین

جهت تولید ذغال سکه ای از روش های سنتی و صنعتی بهره گرفته می شود و به همین دلیل با سطح کیفیت متفاوت می توانید این نوع زغال را تهیه نمائید. ویژگی بارز و متمایز زغال سکه ای با دیگر انواع زغال، ابعاد و مدل آن می باشد. از مزایای این نوع زغال، می توان به تولید حرارت زیاد و یکنواخت اشاره نمود. به همین دلایل، افرادی که به دنبال تأمین زغال برای مصارف استعمال دخانیات هستند، می توانند از مزایای زغال سکه ای بهره گیرند.

هم اکنون متناسب با حجم مصرفی که دارید، به سهولت می توانید اقدام به تأمین زغال لیمو سکه ای نمائید. این نوع زغال هنگام سوختن، بوی مطبوعی را از خود متساعد می کند و به همین دلیل از پرفروش ترین دسته زغال های لیمو به شمار می رود. با توجه به مطالب مذکور، قیمت خرید ذغال لیمو سفره خانه ای و زغال سکه ای بر پایۀ کیفیت و انسجام آن تعیین می شود. اگر در تلاش برای تأمین ذغال سکه ای بادوام و مرغوب هستید، می توانید از طریق سالار سوز جنوب با بسته بندی کارتنی و با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید.

  سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()